شناسهٔ خبر: 67223597 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرمربی اسلوونی: تساوی با دانمارک عادلانه بود

ماتیاژ کِک، سرمربی تیم ملی اسلوونی، از نتیجه بازی مقابل دانمارک رضایت دارد و تساوی را یک نتیجه عادلانه می‌بیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسلوونی در بازی‌های گروه C یورو به مصاف تیم ملی دانمارک رفت و به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

در این بازی دانمارک با گل کریستین اریکسن در نیمه اول پیش افتاد و سپس در نیمه دوم گل اریک یانز اسلواکی را به گل تساوی رساند.

ماتیاژ کک، سرمربی اسلوونی، در نشست خبری پس از تساوی تیمش گفت: "وقتی هواداران در این راه به شما کمک می‌کنند، وقتی چهره‌های خندان زیادی را در طول روز می‌بینید، وقتی حتی طرفداران حریف به شما احترام می‌گذارند، من را خوشحال می‌کند که بخشی از این نمایش هستم. من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم."

2044436

او درباره نتیجه بازی ادامه داد: "دو نیمه بسیار متفاوت وجود داشت و به نظر من نتیجه عادلانه بود. در نیمه اول احترام زیادی به آن‌ها نشان دادیم و سپس در نیمه دوم توانستیم از آن رهایی پیدا کنیم و عملکرد ما بسیار بهتر به نظر می‌رسید. ما مقابل تیم بسیار خوبی بازی کردیم، اما فکر می‌کنم بعد از اینکه گل خوردیم، خیلی ساده‌لوحانه بازی کردیم."

سرمربی اسلوونی درباره تجربه بازیکنانش گفت: "بسیاری از بازیکنانم هرگز در چنین رقابت بزرگی بازی نکرده‌‎اند. وقتی امروز دیدیم امکان دارد که کاری انجام دهند، شروع به بازی کردند. فکر می‌کنم از این موضوع درس بگیریم."

او از عملکرد تیمش رضایت داشت و با اشاره به وضعیت خط دفاعی گفت: "اگر دروازه‌بانی مانند یان اوبلاک فقط یک فرصت بزرگ را مهار می‌کند، این موضوع چیزهای زیادی در مورد عملکردش می‌گوید. در نیمه اول مشکلاتی داشتیم، اما پس از آن پسرها با انرژی باورنکردنی به خودشان آمدند. فقط می‌توانم به آن‌ها تبریک بگویم."

نظر شما