شناسهٔ خبر: 67223510 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

صربستان ۰-۱ انگلیس: پیروزی با سر سه امتیازی جود

تیم ملی انگلیس با تک گل جود بلینگام صربستان را ۱-۰ شکست داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته اول مسابقات یورو ۲۰۲۴، انگلیس و صربستان مقابل همدیگر قرار گرفتند. این بازی با گل جود بلینگام در دقایق ابتدایی همراه بود و در نهایت سه‌شیرها با همان یک گل به پیروزی دست یافتند.

بازی را همانطور که انتظار می‌رفت، شاگردان گرت ساوتگیت بهتر آغاز کردند. پس از چند حمله نصفه و نیمه در دقیقه ۱۳ روی سانتر بوکایو ساکا، جود بلینگام با ضربه سر دروازه صربستان را باز کرد.

2044479

در ادامه حملات انگلیس ادامه پیدا کرد اما صربستان هم خودی نشان داد. در دقیقه ۲۱ ضربه خطرناک میتروویچ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

۵ دقیقه بعد واکر فرصت بیشتر کردن اختلاف را داشت اما ضربه‌اش از کنار دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۴ شوت آرنولد با برخورد به مدافع حریف منحرف شد.

در ادامه نیمه اول دو تیم در میانه‌های میدان جدال‌های زیادی بر سر توپ داشتند اما موقعیتی خلق نشد و نیمه اول با گل بلینگام خاتمه یافت.

2044477

بازی در نیمه دوم کمی آرام‌تر آغاز شد و دو تیم نمی‌توانستند به دروازه یکدیگر نزدیک شوند. اولین موقعیت این نیمه در دقیقه ۶۶ خلق شد. روی حرکت عالی تادیچ، یوویچ می‌توانست بازی را مساوی کند اما پیکفورد به موقع توپ را جمع کرد.

حدود ۱۰ دقیقه بعد ضربه سر خطرناک هری کین با سانتر بوون با دخالت دروازه‌بان به تیر دروازه برخورد کرد و دفع شد.

2044478

در دقیقه ۸۳ شوت زیبای ولاهوویچ در پشت محوطه را پیکفورد به زیبایی مهار کرد.

در دقایق پایانی مسابقه صربستان تلاش کرد گل مساوی را بزند اما انگلیس به خوبی جریان بازی را کنترل کرد و موفق به کسب پیروزی ۱-۰ شد.

ترکیب صربستان:
رایکوویچ، میلنکوویچ، ولیکوویچ، پاولوویچ، زیوکوویچ، میلنکوویچ ساویچ، گودلی، لوکیچ، کوستیچ، ولاهوویچ، میتروویچ

ترکیب انگلیس:
جردن پیکفورد، کایل واکر، جان استونز، مارک گوئهی، تریپیر، الکساندر آرنولد، دکلان رایس، بوکایو ساکا، جود بلینگام، فیل فودن و هری کین

نظر شما