شناسهٔ خبر: 67222564 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

قالیباف در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تأکید کرد:

ضرورت تقویت همبستگی و انسجام کشورهای اسلامی برای مقابله با جنایات افسارگسیخته رژیم صهیونیستی

صاحب‌خبر -
ضرورت تقویت همبستگی و انسجام کشورهای اسلامی برای مقابله با جنایات افسارگسیخته رژیم صهیونیستی
خبرگزاری آریا - دکتر قالیباف در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تأکید کرد: تقویت همبستگی و انسجام کشورهای اسلامی برای مقابله با جنایات افسارگسیخته رژیم صهیونیستی، بیش از پیش ضرورت دارد.

به گزارش سرویس سیاسی آریا ، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی خطاب به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی فرارسیدن عید سعید قربان را تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:
جناب آقای/ سرکار خانم .....
رئیس محترم مجلس......
سلام علیکم؛
صمیمانه‌ترین مراتب تبریک و تهنیت اینجانب را به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان، عید ایثار، اخلاص و بندگی، پذیرا باشید. اکنون؛ در آستانه این عید بزرگ که فریاد تظلّم و رنج مردم مظلوم فلسطین در جهان طنین‌انداز است و تداوم نسل‌کشی در غزه و جنایات جنگی در کرانه باختری درحال تبدیل شدن به یک فاجعه بی‌سابقه است، تقویت همبستگی و انسجام کشورهای اسلامی برای مقابله با جنایات افسارگسیخته این رژیم کودک‌کش، بیش از پیش ضرورت دارد.
در این راستا تاکید می‌نمایم که تقویت فضای گفتمان سازنده میان مجالس کشورهای اسلامی در شرایط حساس کنونی، نقش مؤثری در کمک به حل بحران‌های منطقه‌ای دارد.
اطمینان دارم در پرتو اراده، وحدت و یکپارچگی کشورهای اسلامی، شاهد رشد و اعتلای امت بزرگ اسلام و برقراری صلح و امنیت در سراسر جهان باشیم.
فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تبریک مجدد عیدالأضحی، بهروزی و موفقیت روزافزون جناب‌عالی، نمایندگان مجلس، دولت و مردم کشورتان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران./
پایان پیام

نظر شما