شناسهٔ خبر: 67222010 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

شیخ خواجوی در گفتگو با تقریب:

ماه ذی الحجه، ماه مواسات و توجه به مظلومین عالم خصوصا مردم غزه است

امام جمعه اهل سنت شیراز، بیان کرد: مسلمانان باید با تلاوت قرآن و تقویت ارتباطات وحدت آفرین همدیگر را به این عمل مبارک ترغیب نمایند؛ مخصوصا در زمانیکه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار با تمام توان بر ملت مظلوم فلسطین هجوم آورده اند.

صاحب‌خبر - شیخ عبدالواحد خواجوی امام جمعه اهل سنت شیراز در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب ماه ذی الحجه را از ماه های تحکیم وحدت دانست و اظهار داشت: این ماه از نظرات و ابعاد بسیاری برکت خیز و پر فضیلت است؛ پیامبراسلام فرمودند ده روز اول آن از نظر اعمالی نظیر روزه ، خیرات و برکات به محرومین و مستضعفین و دیگر اعمال خدمت به مسلمین، پر خیر وبرکت است.

امام جمعه اهل سنت شیراز،تصریح کرد: امت و حکام کشورهای اسلامی باید با هوشیاری این مسئله را مدنظر بگیرند که استکبار جهانی خصوصا رژیم صهیونیستی به دنبال منافع و تضعیف ایام عبادی مسلمین است و منابع ارزشمند مسلمانان را در جهت تضعیف آنان به غارت می برند، از این رو باید بیش از گذشته اتحاد و انسجام امت اسلام را تقویت و مستحکم نمود.

این عالم اهل سنت، عنوان کرد: مواسات با مستضعفان در این ماه سفارش شده است؛ طبق روایتی این ماه افضل از ده روز آخر ماه مبارک رمضان که شب قدر در آن واقع شده است، می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: مسلمانان باید با تلاوت قرآن و تقویت ارتباطات وحدت آفرین همدیگر را به این عمل مبارک ترغیب نمایند؛ مخصوصا در زمانیکه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار با تمام توان بر ملت مظلوم فلسطین هجوم آورده اند.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما