شناسهٔ خبر: 67221605 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

راهنمای انتخاب بهترین صندلی و صندلی اپن برای خانه و محل کار

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط، در جهان امروز صندلی‌های استاندارد یکی از اجزای اصلی در دکوراسیون داخلی محل کار و منزل به شمار می‌آیند. صندلی‌ها انواع مختلف با کاربری‌های متفاوت دارند که صندلی، صندلی اپن و همچنین صندلی اداری سه مورد از پرکاربردترین آنها به شمار می‌آیند. برای مثال صندلی اپن تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی منزل و آشپزخانه دارد و محبوبیت بسیار زیادی را بین افراد به دست آورده است. این نوع صندلی‌ها در طرح‌های مختلفی موجود هستند و حس خوبی را به فضای آشپزخانه القا می‌کنند. از طرفی صندلی اداری و صندلی‌های معمولی مورد استفاده ادارات، دفاتر کار، منازل، شرکت‌ها و... است. به طور کلی خرید صندلی نیازمند رعایت نکاتی است که در این مطلب آنها را بررسی می‌کنیم.

راهنمای انتخاب بهترین صندلی و صندلی اپن برای خانه و محل کارنکات راهنمای خرید انواع صندلی
تبدیل شدن آشپزخانه‌های قدیمی و کلاسیک به آشپزخانه‌های مدرن، باعث شده که پای صندلی‌های اپن به این بخش از خانه باز شود. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند. به جای اینکه فضای آشپزخانه خانه خود را با استفاده از میز نهارخوری اشغال کنند، از کانتر آشپزخانه در نقش میز استفاده کرده و برای خرید صندلی اپن اقدام کنند.
علاوه بر این صندلی اداری مورد نیاز بسیاری از ادارات و دفتار مختلف است. این صندلی‌ها باعث می‌شوند که کارمندان کارایی بیشتری داشته و در محل کار خود راحت‌تر باشند. با توجه به همین موضوع، خرید صندلی باید با وسواس بالایی انجام شود تا کیفیت مناسبی داشته باشد. در ادامه برخی از اساسی‌ترین نکات انتخاب بهترین صندلی اپن، صندلی معمولی و اداری برای استفاده در محل کار و خانه را معرفی می‌کنیم.
ارتفاع صندلی
یکی از کلیدی‌ترین فاکتور‌ها در زمان خرید صندلی اپن و صندلی اداری، توجه به ارتفاع صندلی می‌باشد. فرقی ندارد که کاربردی صندلی شما چه باشد. برای مثال ارتفاع صندلی اپن مورد نظر شما باید با ارتفاع کانتر آشپزخانه سازگاری داشته باشد تا هنگام به‌کارگیری آن با هیچ مشکلی روبه‌رو نشوید.
در شرایط عادی، باید سطح کانتر آشپزخانه شما نزدیک به ۳۰ سانتی‌متر بالاتر از قسمت نشیمن صندلی اپن باشد. در غیر این صورت صندلی اپن ممکن است به پا‌ها و کمر شما آسیب وارد کند. صندلی اداری که در محل کار مورد استفاده قرار می‌گیرد نیز به همین ترتیب است. ارتفاع این صندلی باید به شکلی باشد که کف پای پرسنل کاملا بر روی زمین باشد. پس به این نکته در زمان خرید صندلی مورد نظر دقت داشته باشید.
جنس صندلی
عامل بسیار مهم دیگر در خرید بهترین صندلی‌های اپن، صندلی معمولی و صندلی اداری مقاومت، جنس و همچنین مانگاری آن است. برخی از صندلی‌های اپن فاقد کیفیت بازار قدرت تحمل زیادی ندارند و با گذشت زمان پایه و دیگر قسمت‌های آنها دچار مشکلات مختلفی می‌شوند.
راهنمای انتخاب بهترین صندلی و صندلی اپن برای خانه و محل کار
یکی از برترین مدل‌های صندلی از پایه‌های فلزی بسیار مقاوم برخوردار است و به همین علت ماندگاری قابل توجهی دارند. علاوه بر این، صندلی‌های اپن و اداری چوبی نیز کیفیت و دوام بالایی دارند. جنس صندلی محل کار شما نیز اهمیت بالایی دارد و باکیفیت بودن آن باعث می‌شود که سال‌ها به تعویض یا تعمیر آن نیاز نداشته باشید.
قابل چرخش بودن صندلی
صندلی اپن و صندلی اداری که قابلیت چرخش دارند، یک انتخاب مناسب برای استفاده در فضا‌های کاری یا آشپزخانه به شمار می‌آیند. این مدل از صندلی‌ها با برخورداری از این قابلیت، به شما امکان اجازه می‌دهند که به سادگی به هر سمتی که دوست داشته باشید، بچرخید. این مزیت جذاب موجب می‌شود که شما دسترسی ساده‌ای به وسایل گوناگون اطرافتان داشته باشید. قابلیت چرخش صندلی محل اپن در محیط‌های اداری، جلسات مختلف و همچنین در آشپزخانه، کاربرد‌های بسیار زیادی را دارا است.
اهمیت بالای تکیه‌گاه صندلی
چنانچه صندلی اپن را برای خانه خودتان خریداری می‌کنید، بهتر است مدل‌های دارای تکیه‌گاه را به مدل‌های دیگر ترجیح دهید. البته برخی از صندلی‌های اپن بدون تکیه هستند و زیبایی خاصی نیز دارند. اما وجود تکیه‌گاه در صندلی اپن راحتی بسیار بیشتری را برای افراد مختلف به همراه دارد.
علاوه بر این، کیفیت بالای تکیه‌گاه، امکان افتادن کودکان از روی چنین صندلی‌های اپن را کاهش خواهد داد. با توجه به بالا بودن ارتفاع صندلی کانتر یا اپن، افتادن ناگهانی از روی آن، ممکن است که صدمات شدیدی را برای کودکان شما به همراه داشته باشد. به طور کلی صندلی اپن بدون تکیه‌گاه معمولا در محیط‌های آزمایشگاهی و یا کافه‌ها استفاده می‌شوند. در ضمن در زمان خرید صندلی اداری نیز باید توجه زیادی به باکیفیت بودن تکیه‌گاه آن دقت داشته باشید.

راهنمای انتخاب بهترین صندلی و صندلی اپن برای خانه و محل کار

نظافت ساده نشیمن صندلی، صندلی اپن و صندلی اداری
نشیمن صندلی‌های اپن به طور معمول از جنس اسفنج یا فوم سرد است که با استفاده از روکش چرمی (وینیل) و یا پارچه‌ای آن را می‌پوشاند. نظافت صندلی که روکش چرمی دارد، از دیگر مدل‌ها بسیار ساده‌تر به انجام می‌رسد.
قابلیت نظافت آسان از نکات بسیار کلیدی در زمان خریداری صندلی اپن، صندلی اداری و صندلی‌های معمولی منزل به شمار می‌آید؛ با توجه به این که معمولا از صندلی‌های اپن در زمان صرف غذا استفاده می‌شود، امکان لک شدن این صندلی‌ها بسیار زیاد است.
به همین دلیل، اگر قصد خرید صندلی با رویه پارچه‌ای را دارید، باید رنگ‌هایی را انتخاب کنید که علاوه بر تناسب با دکوراسیون داخلی خانه، لکه‌ها را کم‌تر نشان دهد. از طرفی ممکن است گرد و خاک بر روی صندلی اداری شما بنشیند. پس بهتر است مدل‌های خریداری کنید که نظافتشان ساده باشد.
قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی
یکی دیگر از اصلی‌ترین نکات در زمان خرید صندلی‌های مختلف بدون تردید، قابلیت تنظیم ارتفاع آن است. صندلی‌های مختلفی که از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار هستند، یک اهرم و یا پمپ هیدرولیکی دارند که دارای قابلیت تنظیم هستند.
قابلیت تنظیم صندلی به این دلیل مهم است که افراد با استفاده از آن می‌توانند به سادگی را به سمت پایین و بالا هدایت کنند. با توجه به برخورداری از قابلیت تنظیم ارتفاع صندلی اپن و اداری، افراد این امکان را دارند که بر اساس قد و خواسته خود، ارتفاع صندلی را تعیین کنند.
هماهنگی صندلی با دیگر وسایل خانه و محل کار
چنانچه کلیه دکوراسیون منزل یا محل کار شما از چوب، پارچه‌های رنگی و همچنین طرح چوب می‌باشد، خریداری صندلی، صندلی اداری و صندلی اپن که نشیمن آنها از جنس چرم مشکی است، نمی‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای شما باشد. به عنوان مثال، آشپزخانه‌ای با کف‌پوش پارکت و کابینت‌های طرح چوب، از زمینه ایده‌آلی برای به کار بردن صندلی‌های چوبی برخوردار هستند.
ثبت سفارش خرید صندلی اپن و صندلی اداری از ایران دکور
در این مطلب سعی کردیم نکات مهمی را برای انتخاب بهترین صندلی، صندلی اپن و صندلی محل کار مورد بررسی قرار دهیم. این روز‌ها استفاده از صندلی اپن در خانه و صندلی اداری در محل کار بسیار رایج شده و افراد متعددی برای خرید آنها اقدام می‌کنند. اگر شما هم تصمیم دارید بهترین صندلی اپن یا اداری را خریداری کنید، توصیه می‌کنیم که این خرید را از سایت ایران دکور انجام دهید. سایت ایران دکور صندلی‌های مختلف در طرح‌ها، اندازه‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف دارد؛ بنابراین برای خرید صندلی مقرون‌به‌صرفه، باکیفیت و زیبا، سایت ایران دکور انتخابی ایده‌آل می‌باشد.

نظر شما