شناسهٔ خبر: 67221376 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بوفون: دیدن دل پیرو مرا یاد 2006 انداخت

جانلوئیجی بوفون، اسطوره تیم ملی ایتالیا، اعتراف کرد که قبل از بازی تیم ملی کشورش و آلبانی در ورزشگاه وستفالن در دورتموند، از دیدن هم‌تیمی سابقش الساندرو دل پیرو بسیار هیجان‌زده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بوفون دیشب در دورتموند پیش از اولین بازی آتزوری در یورو 2024 مقابل آلبانی، با هم‌تیمی سابقش در یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، دل پیرو دیدار کرد. دل پیرو و بوفون در سال 2006 در همین ورزشگاه با هم بازی کردند و در نیمه نهایی جام جهانی آلمان را با نتیجه 2-0 شکست دادند.

دروازه‌بان سابق ایتالیا روز یکشنبه به خبرنگاران در کمپ تمرینی ایتالیا در ایسرلون گفت: «دیدن دل پیرو در آن ورزشگاه هیجان‌انگیز بود. من همیشه سعی می‌کنم گذشته را فراموش کنم و روی حال و آینده تمرکز کنم، اما با ملاقات دل پیرو در دورتموند، اجتناب‌ناپذیر بود که به اتفاقات 18 سال پیش فکر کنم.»

2044354

بوفون همچنین از دوناروما تمجید کرد، زیرا مهار کلیدی ستاره پاریس‌سن‌ژرمن به آتزوری کمک کرد تا پیروزی پر اهمیتی مقابل آلبانی کسب کند.

«دوناروما در دوران حرفه‌ای‌اش سیوهای سخت‌تری هم انجام داده است، اما این سیو مهم بود چون در یک مقطع کلیدی بازی رخ داد. باختن آن بازی خیلی بد می‌شد.»

نظر شما