شناسهٔ خبر: 67219755 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

سامه‌یح نجف‌آبادی مطرح کرد:

انتقاد از افزایش نجومی قیمت مسکن

صاحب‌خبر -
انتقاد از افزایش نجومی قیمت مسکن
خبرگزاری آریا - نماینده کلیمیان در مجلس معتقد است نظارت بر اجرای دقیق برنامه هفتم و فروش نفت به قیمت واقعی مسئله مهم دیگری است که باید دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم به درستی به آن اهتمام ورزید.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خانه ملت، همایون سامه‌یح نجف‌آبادی با اشاره به موضوعاتی که باید در اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم قرار گیرد، گفت: مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم باید همکاری و تعامل با هم داشته باشد چراکه تنها در این صورت می‌توان به حل مشکلات کشور به ویژه مشکلات اقتصادی امید داشت.
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظارت بر اجرای دقیق برنامه هفتم و فروش نفت به قیمت واقعی مسئله مهم دیگری است که باید به آن اهتمام ورزید چراکه نفت سرمایه بزرگ ملی است که اقتصاد ایران به بهای فروش آن بسیار نیاز دارد.
وی با بیان اینکه حل معیشت مردم با کنترل تورم و ایجاد ثبات در قیمت کالاهای اساسی محقق خواهد شد، افزود: یکی دیگر از معضلات این روزهای اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر متوسط و ضعیف تامین مسکن و حتی تامین اجاره مسکن است چراکه طی چند سال اخیر با افزایش نجومی قیمت مسکن و حتی اجاره بها رو به رو بودیم، بنابراین دولت و مجلس باید ساخت مسکن ارزان را در اولویت کاری خود قرار دهند و دولت قوانین مرتبط با این موضوع را که در مجلس یازدهم به تصویب رسید به خوبی اجرایی کند./
پایان پیام

نظر شما