شناسهٔ خبر: 67219706 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تبريک مديرکل راهداري راهداري و حمل و نقل جاده اي سيستان و بلوچستان به مناسبت آغاز دهه امامت و ولايت

صاحب‌خبر -
پيام تبريک مديرکل راهداري راهداري و حمل و نقل جاده اي سيستان و بلوچستان به مناسبت آغاز دهه امامت و ولايت
خبرگزاری آریا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و آغاز دهه امامت و ولایت را تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرگزاری آریا (سیستان و بلوچستان)،ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به مناسبت آغاز دهه امامت و ولایت پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است:
بار دیگر موسم دو عید بزرگ مسلمانان جهان یعنی عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم که دهه امامت و ولایت نامیده می شود، فرا رسید تا دوباره شادی و سروری وصف ناپذیر جهان اسلام را در برگیرد.
عید قربان، جشن شکوفایی ایمان و یقین است و فرصتی ناب برای ایجاد تحول ابراهیمی در درون. این عید در حالی از راه می‎رسد که دل‎های بندگان در زلال عرفه از زنگار معاصی پاک گشته و عطر استجابت دعا مشام مسلمانان را می‎نوازد.
عید غدیر، پرشکوه ترین و زیباترین جلوه ولایت، روز تداوم رسالت انبیاء حق در ولایت علی (ع) و عید عهد و پیمان است.
و چه زیبا اینکه خداوند، حکمت خلقت انسان و آفرینش این جهان هستی را در عید قربان و راه کمال و سعادت را در سایه سار عشق به ولایت قرار داد و چه زیباتر اینکه، ""غدیر"" را عصاره ی خلقت و چکیده ی تمام ادیان الهی قرارداده است.
پیروی از امامت و ولایت از محورهای اساسی و مورد تاکید برای جامعه اسلامی است که سعادت دنیوی و اخروی را برای مسلمانان به همراه خواهد داشت و همواره باید آن را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.
اینجانب ضمن تبریک ایام دهه امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم، شادی سراسر معنوی و زندگی مملو از برکات بی کران را برای جامعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و همه مردم از حضرت باری تعالی مسئلت دارم.

نظر شما