شناسهٔ خبر: 67218114 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

رییس اتاق وضعیت فلسطین:

صهيونيست‌ها شاخص کشتار و نسل کشي را تغيير دادند/ دستاوردهاي ميداني مقاومت بيانگر پيروزي است

صاحب‌خبر -
صهيونيست‌ها شاخص کشتار و نسل کشي را تغيير دادند/ دستاوردهاي ميداني مقاومت بيانگر پيروزي است
خبرگزاری آریا - نشست اتاق وضعیت فلسطین با حضور اعضاء، کارشناسان و فعالان حوزه فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، نشست هم اندیشی اتاق وضعیت فلسطین صبح امروز (یکشنبه 27 خردادماه) با حضور حسین رویوران رییس اتاق وضعیت فلسطین و سایر اعضاء در دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین برگزار شد.
رویوران با اشاره به اینکه زمانی صهیونیست ها درصدد مهارکردن جبهه مقاومت بودند اما اکنون وضعیت طوری رقم خورده که حتی توانایی مدیریت امور داخلی خود را ندارند، گفت: در واقع عملیات طوفان الاقصی تبعات زیادی برای صهیونیست ها و حامیان آنها به همراه داشت و موجب شد معادلات آنها در سطح منطقه و بین الملل درهم بریزد.
رییس اتاق وضعیت فلسطین در این راستا، اظهار کرد: پس از عملیات یاد شده، علاوه بر کشورهای منطقه، کشورهای غربی و افکار عمومی آن مناطق نیز از فلسطینیان حمایت کردند و اکنون وضعیت طوری رقم خورده که شاهد خیزش های عدالت خواهی نخبگانی مانند خیزش دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آنها هستیم.
وی با بیان اینکه همراهی کشورهای دنیا موجب شده مجامع بین المللی نیز دیگر نتوانند همانند گذشته در مقابل جنایات صهیونیست ها سکوت کنند، افزود: بر این اساس مشاهده می شود که در دادگاه بین المللی علیه این رژیم شکایت صورت می گیرد و رای به ضرر صهیونیست ها صادر می شود.
رویوران در این زمینه، تصریح کرد: اسرائیل غاصب خودش را ارتش برتر دنیا می دانست اما در جنگ نامتقارن با جریان مقاومت از پای درآمده و تاکنون به هیچ یک از اهداف تعیین شده در غزه دست نیافته است که این امر نیز یکی دیگر از نشانه های زوال این رژیم منحوس است.
رییس اتاق وضعیت فلسطین با بیان اینکه روند میدانی موجب شده صهیونیست ها در عرصه سیاسی نتوانند دستاوردی داشته باشند، ادامه داد: در واقع مشاهده می شود که آنها نمی توانند در روند مذاکرات امتیازی دریافت کنند و به بن بست جدی در تصمیم گیری ها رسیده اند که برایشان آسیب های زیادی را رقم زده است.
وی در این راستا، بیان کرد: به عنوان مثال مشاهده شد که چند تن از مقامات کابینه جنگ استعفاء دادند که به ضرر نتانیاهو تمام شد و به وضعیت آنها در عرصه سیاسی و میدان نیز آسیب جدی وارد کرد؛ این امر نشانه روشنی از وجود چالش در عمق عرصه تصمیم گیری در میان مقامات این رژیم است.
رویوران ضمن تاکید بر اینکه می توان اذعان کرد طوفان الاقصی طولانی ترین جنگ مقاومت با رژیم صهیونیستی است، گفت: این مهم در حالیست که روحیه مقاومت برای بدست آوردن پیروزی بالاست و همین امر سبب شده دستاوردهای میدانی متعددی برای فلسطنیان حاصل شود.
رییس اتاق وضعیت فلسطین با اشاره به اینکه صهیونیست ها در جنگ هفت ماه گذشته شاخص کشتار و نسل کشی را تغییر داده اند که لکه ننگ دیگری برایشان محسوب می شود، تصریح کرد: همه این عوامل نشان می دهد رژیم صهیونیستی رو به زوال بوده و نمی داند باید چه کاری انجام دهد لذا آزادی قدس در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد./
پایان پیام

نظر شما