شناسهٔ خبر: 67217624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آمادگی استان ایلام برای برگزاری انتخابات + فیلم

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام با بیان اینکه تمهیدات لازم برای انتخابات ۸ تیر در استان اندیشیده است، گفت: ۶۳۳ شعبه اخذ رای برای انتخابات تعیین شد.

صاحب‌خبر -

محمد سبحان حسنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: ‌از زمان ابلاغ وزیر کشور در خصوص برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری‌ ستاد انتخابات ایلام فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون سیاسی استاندار ایلام با اشاره به هفت کمیته زیرمجموعه و تشکیل هیئت‌های اجرایی، گفت: همچنین هیئت‌های نظارت و هیئت‌های بازرسی نیز تشکیل و فعالیت خود را آغاز کردند.

حسنی با بیان اینکه 12 فرمانداری و 18 بخشداری زیر نظر ستاد انتخابات استان، کار برگزاری و مدیریت فرآیند انتخابات را بر عهده دارند، افزود: ستاد انتخابات ریاست جمهوری مانند انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تحت عنوان دو حوزه‌ انتخابی نیست و متمرکز در ستاد انتخابات استان است.

وی تعداد شعبه های اخذ رای را 633 شعبه عنوان کرد و گفت: از این تعداد 187 شعبه به صورت سیار و تعداد 466 شعبه هم ثابت می باشد.

معاون استاندار ایلام با بیان اینکه علاوه بر ستاد انتخابات، ستاد امنیت انتخابات نیز آغاز کرده است، افزود: این ستاد مباحث مربوط به تامین امنیت انتخابات را انجام می دهد.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون بر اساس جدول زمانبندی ابلاغ شده، همه ی فرآیندها به موقع انجام و تا به حال مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته است.

دبیر ستاد انتخابات ایلام با اشاره به رتبه‌‌ چهارم مشارکت مردم این استان در انتخابات اسفند ماه، گفت: پیش بینی می شود، مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری نیز مطلوب باشد.

وی در پایان گفت: از همه ی مردم ایلام انتظار می رود با توجه به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری، مانند گذشته حضور حداکثری در پای صندوق های رای داشته باشند و این استان را چون همیشه جزو استان های اول کشور در زمینه ی مشارکت در انتخابات قرار دهند.

.

انتهای پیام/180/

نظر شما