شناسهٔ خبر: 67217106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انقلاب اسلامی قواعد لیبرال دموکراسی را برهم زده است

جانشین فرمانده سپاه استان قم، گفت: علت دشمنی طاغوت با انقلاب اسلامی این است که قواعد لیبرال دموکراسی و الگوی آنها را به هم ریخته و استعمار فرانو و تاثیر روی مغزها نتیجه دستگاه تمدنی امروز غرب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار مهدی کبیری‌پور با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب برای پاسداشت انقلاب اول باید مبانی انقلاب را بشناسیم، اظهار داشت: وظیفه ما این است که علاوه بر شناخت مبانی انقلاب، آنها را برای دیگران هم تبیین کنیم و باید بپذیریم که در این موضوع کوتاهی کرده‌ایم.

وی افزود: مسیر نورانی انقلاب مسیری است که ابتدای آن توسط انبیا و اولیا در طول قرن‌های گذشته طی شده است و حفظ و دفاع از این مسیر و انقلاب وظیفه امروز ماست. امام راحل (ره) نیز در همین راستا فرمودند؛ انقلاب اسلامی ادامه بعثت پیامبر(ص) است. بنابراین همواره باید یادآور شویم که این امانت سنگینی است و حفظ آن بر عهده ماست و حتی از نماز و روزه واجب‌تر است.

جانشین فرمانده سپاه استان قم ادامه داد: حضور ما بسیجیان در هر کار فرهنگی و اجتماعی با همین نگاه است که در این مسیر نورانی که هزاران شهید و مجاهد از میان بهترین‌های عالم برای آن تلاش کرده‌اند، قرار داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه علت دشمنی طاغوت با انقلاب اسلامی این است که قواعد لیبرال دموکراسی و الگوی آنها را به هم ریخته است، تصریح کرد: استعمار فرانو و تاثیر روی مغزها نتیجه دستگاه تمدنی امروز غرب است.

کبیری گفت: محاسبه برخی افراد در داخل کشور هم متاثر از این دستگاه محاسباتی غرب است، البته این محاسبه داخلی‌ها در برخی موارد عامدانه هم نیست، زیرا دستگاه محاسباتی آنها به سوی قبله غرب تنظیم شده است.

وی تصریح کرد: فضای انتخابات امسال خاص است و یکی از فرصت‌های خوب امسال این است که می توانیم از مصداق و الگویی صحبت کنیم که تا چندی پیش در میان ما بوده و او را می شناسیم.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با تاکید بر تبیین شخصیت شهید آیت‌الله رئیسی (ره) گفت: امروز همه ما مصادیق فراوانی از ویژگی‌های مدیریتی و حکمرانی او را می دانیم و باید این شخصیت اجتماعی او را بازگو کنیم.

کبیری بیان کرد: نکته دوم بیان دستاوردهای دولت سیزدهم است، خصوصا خدمات و اتفاقات بزرگ و مثبتی که برخی اجازه ندادند دیده شود و به اطلاع مردم برسد، البته دقت کنیم دستاورد مهم دولت سیزدهم شیوه حکمرانی و مدل مدیریت مردمی شهید جمهور بود که باید آن را هم برای مردم برجسته کنیم نه فقط پروژه‌های انجام شده، زیرا این دستاورد بخش مهمی در گام تحقق دولت اسلامی بود و سپس به تحقق مرحله چهارم یعنی جامعه اسلامی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما