شناسهٔ خبر: 67216693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لیگ ملت های والیبال؛

نادی: آمریکا با چهره المپیکی برابر تیم والیبال ایران قرار می‌گیرد

کاپیتان اسبق تیم‌ ملی والیبال ایران گفت: انتظارمان این است که در هفته‌سوم لیگ ملت‌ها، ملی‌پوشان نمایش قابل قبولی ارائه دهند و بجنگند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان والیبال ایران پس از سپری‌کردن اردوی آماده‌سازی جهت حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها در ژاپن، روز یکشنبه راهی مانیل در فیلیپین شدند تا چهار دیدار پایانی خود در لیگ ملت‌های والیبال را برگزار کنند.

علیرضا نادی در این خصوص بیان کرد: به اعضای تیم ملی والیبال ایران خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم هفته سوم لیگ ملت‌ها با پیروزی برای ملی‌پوشان ایران همراه باشد و همه از نمایش تیم‌ملی لذت ببرند و نمایش خوبی ببینیم. درست است که دیدارهای تیم‌ملی والیبال ایران در هفته سوم مقابل تیم‌های خوب و درجه یک دنیا است ولی انتظاری که شخصا دارم این است که بازیکنان‌مان نمایش قابل قبولی ارائه دهند و بجنگند. حالا نتیجه هرچه شد، اشکالی ندارد اما رضایت بینندگان و جامعه والیبال از نمایش تیم‌ملی والیبال ایران جلب شود.

نادی با اشاره به نتایج تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها گفت: در آغاز این رقابت‌ها، انتظار داشتم که برابر تیم‌هایی همچون بلغارستان، ترکیه، صربستان و حتی کوبا به پیروزی برسیم. انتظاری که جامعه والیبال هم از تیم ملی داشت اما نمایش و عملکرد خوبی مقابل آن‌ها نداشتیم. البته مقداری هم بدشانس بودیم خصوصا برابر تیم ترکیه که همه این موضوع را دیدیم.

وی در خصوص هفته آخر رقابت‌های لیگ ملت‌ها گفت: آن‌چه که جامعه والیبال و من از تیم ملی انتظار داریم نمایش قابل‌قبول در هفته آخر است. با توجه به شوکی که به تیم‌ملی والیبال وارد شد و کادرفنی دچار تغییرات شد، امیدوارم شرایط طوری باشد که بازیکنان به‌معنای واقعی تیم باشند، چیزی که طی رقابت‌های اخیر ندیدیم، حمایتی که بازیکنان باید از هم داشته باشند خصوصا زمانی که تیم عقب است و در تلاش برای جبران نتیجه است را نمی‌بینیم و امیدوارم این تیم بودن بازیکنان را در هفته سوم بیشتر حس کنیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران با اشاره به سخت بودن دیدارهای هفته پایانی تیم ملی والیبال برابر آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان گفت: قطعا این تیم‌ها شرایط‌شان به شکلی است که می‌آیند تا جبران کنند. آمریکا با تمام بازیکنان اصلی می‌آید تا در جمع هشت تیم برتر رقابت‌ها قرار گیرد و در پلی‌آف لیگ ملت‌ها حضور یابد. همچنین هنوز دو شانس کسب سهمیه المپیک وجود دارد و فکر می‌کنم هلند شانس المپیکی شدن دارد و می‌آیند تا برابرمان به پیروزی برسند. هفته بسیار سختی برای تیم‌ ملی است اما امیدوارم بدون توجه به نتیجه، نمایش خوبی داشته باشند.

نظر شما