شناسهٔ خبر: 67214718 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مگر می‌شود دیویس مجانی برود؟

رئال به بایرن مشکوک شد: یک جای کار ایراد دارد!

در رئال مادرید موضع جدید بایرن در مورد آلفونسو دیویس را درک نمی‌کنند و اعتقاد دارند سناریوی جدید در مورد او دور از واقعیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آینده آلفونسو دیویس 23 ساله در 48 ساعت گذشته چرخشی 180 درجه‌ای داشت. این مدافع کناری کانادایی در سال 2025 قراردادش با بایرن به پایان می‌رسد و فعلاً پیشنهادات تیم آلمانی را برای تمدید رد کرده است. در مواجهه با این سناریو، در آلمان می‌گویند که مسئولین بایرن موضعی جدید اتخاذ کرده‌اند.

مدیرانی که در حال حاضر قصد ندارند پیشنهاد جدیدی به دیویس بدهند و در تابستان امسال قصد فروش او را هم ندارند. در آلمان می‌گویند بایرن حالا مخالفتی با جدایی رایگان دیویس ندارد، چیزی که رئال مادرید اصلا به آن اعتقاد ندارد.

2042959

مسئولان رئال به این تغییر نگرش بایرن مشکوک هستند. آنها باور ندارند که آلمانی‌ها به دیویس اجازه دهند سال آینده مجانی برود. در رئال، آنها به تمام اتفاقاتی که پیرامون مدافع کانادایی رخ می‌دهد، بسیار توجه دارند و از اینکه مجبور به پرداخت هزینه انتقال او نشوند، خوشحال خواهند شد ولی انگار یک جای کار ایراد دارد.

بایرن 60 میلیون می‌خواهد، اما رئال به این رقم نزدیک نمی‌شود و حداکثر 30 میلیون یورو خواهد داد. رئال زنگ خطر را حس کرده زیرا تیم‌های دیگری، عمدتاً از لیگ برتر، وجود دارند که دیویس را در این تابستان می‌خواهند.

در حال حاضر رئال مادرید منتظر است ببیند چه اتفاقی برای دیویس در بایرن می‌افتد و اطمینان دارند که وارد رقابت برای خرید او نخواهند شد. رئال 30 میلیون یورو بیشتر پرداخت نمی‌کند و اگر بایرن راضی نشود، کنار خواهند کشید.

نظر شما