شناسهٔ خبر: 67213676 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اورژانس استان بوشهر:

عملیات‌های اورژانس هوایی استان بوشهر ۲ برابر شد

بوشهر- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: تعداد عملیات‌های اورژانس هوایی استان بوشهر ۲ برابر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین موسوی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور توسعه، تعمیر و بازسازی آمبولانس‌های استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به تعمیر ۲۷ دستگاه آمبولانس در استان بوشهر بیان کرد: ۲۲ پد بالگرد اورژانس در استان بوشهر احداث شده است که بخش زیادی از آنها در شهرستان دشتستان بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های اورژانس هوایی در استان افزود: برای نخستین بار انتقال یک بیمار از استان بوشهر به خارج استان با استفاده از هواپیما انجام شد که جان یک نوزاد در گناوه را نجات داد.

وی به تجهیز آمبولانس‌های استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: سامانه هشدار سریع زلزله در اورژانس استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

موسوی با اشاره به فعالیت ۶۰ پایگاه اورژانس در استان بوشهر تصریح کرد: ۱۰ پایگاه اورژانس جدید را در استان بوشهر در دست اجرا داریم.

وی از افزایش ۲ برابری عملیات‌های اورژانس هوایی استان بوشهر خبر داد و گفت: میانگین سنی آمبولانس‌های استان بوشهر ۱۲ تا ۱۳ سال است.

نظر شما