شناسهٔ خبر: 67212956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه ساری:

جشن های دهه غدیر باشکوه برگزار شود

ساری- امام جمعه ساری فرهنگ‌سازی در زمینه غدیر و ولایت را ضروری دانست و گفت: جشن های دهه غدیر با شکوه برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش از ظهر یکشنبه در نشست اعضای ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، بزرگداشت شهدای هفتم تیر و ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت، ضمن گرامیداشت روز عرفه و عید عارفان، روز نیایش و تسلیت سالروز شهادت حضرت مسلم (ع)، اظهار کرد: دعای ما در روز عرفه این باشد؛ انتخابات پیش رو باید انتخاباتی دشمن‌کُش و دشمن‌شکن باشد تا عزت نظام جمهوری اسلامی را بالا ببرد، حضور حداکثری باشد و کسی انتخاب شود که همچون شهید رئیسی مفید و دلسوز باشد.

وی افزود: همه ما مدیون دو روز بزرگ بعثت و مکمل آن یعنی غدیر بوده و در انتظار روز سوم بزرگی هستیم که دستاورد بعثت و غدیر در دین اسلام است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: باید شادی و خوشحالی خودمان را نشان داده و فرهنگ‌سازی در حوزه غدیر و ولایت داشته باشیم زیرا فلسفه سیاسی جمهوری اسلامی بر ستون ولایت پایه‌ریزی شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: وقتی می‌بینیم رئیس جمهور و جمعی از یارانش به شهادت می‌رسند مملکت تکان نمی‌خورد و همه چیز جای خودش است و مملکت مثل یک کشتی سنگین مسیر خودش را ادامه می‌دهد، اینها همه به برکت چتر ولایت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دیار علویان باید جشن غدیر را جدی بگیرد و نشان دهد که غدیری است و متناسب با نام استان ظاهر شویم.

امام جمعه ساری گفت: مواکب پذیرایی امسال برنامه‌های فرهنگی و تبلیغاتی داشته باشند، برخی از شخصیت‌های مهم و فرهیخته بین‌المللی که در حوزه امامت و ولایت حرفی برای گفتن دارند را دعوت کنید.

این مسئول خواستار فضاسازی درستی با مشارکت مردمی در جریاناتی همچون غدیر، هفت تیر، مراسم چهلم شهادت شهدای خدمت و انتخابات شد و اعلام کرد: ۶ تا ۱۱ تیر هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و منظور از حقوق بشر آمریکایی همان ضدبشری است.

نظر شما