شناسهٔ خبر: 67212932 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردای اقتصاد | لینک خبر

تقسیم سود ۱۹۰ ریالی برای هر سهم میدکو

در مجمع عمومی عادی سالیانه میدکو منتهی به سال مالی اسفند ۱۴۰۲، به ازای هر سهم ۱۹۰ ریال تقسیم سود، تصویب شد.

صاحب‌خبر -

فردای اقتصاد : در مجمع عمومی عادی سالانه میدکوکه با حضور صاحبان  96/58 درصد از کل سهام میدکو برگزار شد ، گزارش عملکرد هیات مدیره در سال 1402 در قالب بخشی از دستاوردهای میدکو به اطلاع حاضرین در مجمع رسید.

بر اساس این گزارش، طی سال گذشته مجموع عملیات معدنی در معادن مورد بهره برداری میدکو، بیش از ۱۰۰ میلیون تن بود. در این سال میدکو موفق به تولید بیش از ۲۲ میلیون تن محصول شامل شمش فولاد، آهن اسفنجی، گندله سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، کاتد مس، لوله مسی، فروسیلیس، شمش منیزیم، کنسانتره زغال سنگ، کک متالورژی، قطران، آهک و دولومیت شد و همچنین این شرکت توانست  ۷  میلیون تن محصول نهایی را به فروش برساند. که ۷۵ درصد از این فروش داخلی و ۲۵ درصد باقی مانده صادراتی بوده است.

در ادامه این مجمع اعضای هیات رییسه به پرسش‌های سهامداران پاسخ دادند و تقسیم سود این شرکت به ازای هر سهم ۱۹۰ ریال به تصویب سهامداران رسید، همچنین حق حضور اعضای غیرموظف هیات مدیره و میزان پاداش هیات مدیره را تعیین شد.

افزایش سرمایه ۳۰ هزار میلیارد تومانی میدکو در مجمع عمومی فوق العاده

پس از مجمع عمومی عادی سالیانه همچنین مجمع عمومی فوق‌العاده میدکو، آغاز به کار کرد. که

در این مجمع با افزایش سرمایه به میزان سی هزار میلیارد تومان معادل سیصد هزار میلیارد ریال موافقت شد.

  در خاتمه مجمع به مدیرعامل شرکت وکالت با حق توکیل به غیر داد تا جهت ثبت این صورتجلسه در اداره ثبت شرکت ها اقدام کند.

مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق العاده شرکت مادرتخصصی (هلدینگ) توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)   هفته گذشته به صورت حضوری در هتل المپیک تهران برگزار شد.

نظر شما