شناسهٔ خبر: 67210843 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

روز گذشته در محتوای آنلاین انتخاباتی چه گذشت؟

زاکانی رتبۀ چهارم میزان محتوا با ۱۸هزار محتوا را دارد. ۴۴% محتوای منفی علیه او در توییتر عمدتا به دلیل وعده اهدای گوشت به شهروندان تهرانی بود که با واکنش منفی توییتری‌ها مواجه شد.

صاحب‌خبر -
روز جمعه، ۲۵ خرداد ۱۴۰۳، مجموعا بیش از ۲/۵ میلیون محتوای مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری در بسترهای ایکس، گروه‌های عمومی و کانال‌های تلگرامی، اینستاگرام و خبرگزاری‌ها منتشر شدند.
 
 در این بین مسعود پزشکیان با ۹۹ هزار محتوا بیشترین توجهات را به خود جلب کرده است. این نامزد نسبت به روز گذشته با صعود یک پله‌ای جای جلیلی در صدر بیشترین محتوا را گرفت. ۲۰ هزار منبع شامل کاربران اینستاگرامی و توییتری و همچنین رسانه‌های تلگرامی و خبرگزاری‌ها در مورد پزشکیان صحبت کردند و اخبار او را پوشش دادند.
 
 به‌طور خاص در توییتر، ۵۱% از محتوای مرتبط با پزشکیان مثبت و ۴۷% آن منفی بود. این موضوع نشان می‌دهد که دوقطبیِ سنگینی پیرامون پزشکیان در توییتر شکل گرفته است.
 
 پس از پزشکیان، سعید جلیلی با ۹۴ هزار محتوا و ۱۷ هزار منبع در رتبه دوم قرار دارند. ۸۴% از محتوای توییتر پیرامون سعید جلیلی مثبت است.  این درصد احتمال سازماندهی‌ محتوای مربوط با جلیلی را بالا می‌برد.
 
قالیباف بیشترین میزان محتوای منفی در توییتر را دارد. ۷۰% از محتوای توییتری منتشرشده پیرامون قالیباف در روز ۲۵ خرداد علیه او بود!
 
 زاکانی رتبۀ چهارم میزان محتوا با ۱۸هزار محتوا را دارد. ۴۴% محتوای منفی علیه او در توییتر عمدتا به دلیل وعده اهدای گوشت به شهروندان تهرانی بود که با واکنش منفی توییتری‌ها مواجه شد.
 
 قاضی‌زاده هاشمی نسبت به روز ۲۴ خرداد یک پله صعود کرد و از قعر جدول فاصله گرفت. پورمحمدی هم با ۸ هزار محتوا کمترین توجه را در مقایسه با سایر نامزدها به خود جلب کرده است و هنوز نتوانسته مورد توجه رسانه‌ها و کاربران قرار بگیرد.
 
منبع: لایف وب

نظر شما