شناسهٔ خبر: 67210675 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واکنش سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به اظهارات «ابتکار»

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس نسبت به اظهارات معصومه ابتکار که مدعی شده بود با شهادت رئیس جمهور، راه انسداد سیاسی باز شد، واکنش نشان داد و گفت: به اعتقاد بنده خانم ابتکار فراموش کرده‌اند که چه کسانی منشاء انسداد در کشور بوده‌اند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در واکنش به اظهارات اخیر معصومه ابتکار که مدعی شده بود با شهادت رئیس جمهور، راه انسداد سیاسی باز شد، اظهار داشت: به اعتقاد بنده خانم ابتکار فراموش کرده‌اند که چه کسانی منشاء انسداد در کشور بوده‌اند، آنهایی منشاء انسداد در کشور بودند که مسکن نساختند و معتقد بودند مسکن‌  مهر مزخرف است و موجب افزایش قیمت مسکن شدند و در حال حاضر که زمان جا به جایی مستجران است ، بهتر است که ایشان سری به دفاتر مشاورین املاک بزند و ببیند که چه بلایی سر مردم آورده‌اند.

وی افزود: کسانی منشاء انسداد بودند که در دولت آنها نیروگاهی ساخته نشد و برق کارخانه‌ها و خانه‌ها قطع شد و هم تولید و هم مردم در زندگی روزمره خود با مشکل مواجه شدند و در نتیجه الان با کمبود 13 هزار مگاوات برق مواجه هستیم. شخصی منشاء انسداد بود که در کشور پالایشگاه نساخت و معتقد بودند که پالایشگاه سازی کثافت‌کاری است و کشور را اسیر کمبود بنزین کردند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: کسانی منشأ انسداد بودند که با افزایش نقدینگی باعث ایجاد تورم شدند و این تورم مانند اژدها زندگی مردم را بلعید. کسانی منشع انسداد بودند که زمانی که دولت را تحویل دادند ظریب جینی 0/39 درصد بود و فاصله غنی و فقیر در کشور به بیشترین حد خود رسید.

سلیمی ادامه داد: اشخاصی منشأ انسداد بودند که زمانی که دولت دست آنها بود هر روز یک کشور با ما قطع ارتباط می‌کرد و همچنین کسانی منشأ انسداد شدند که برجام را امضا و بعدا اعتراف کردند که ما متوجه نشدیم چه چیزی نوشتیم و آن را امضا کردند و بعد هم رئیس جمهور آمریکا بدون هیچ هزینه‌ای از آن خارج شد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: شهید رئیسی در دولت خود سعی کرد تا از همه سلیقه‌ها استفاده کند و با دیپلماسی فعال روابط با همسایگان را گسترش داد.

انتهای‌ پیام/

نظر شما