شناسهٔ خبر: 67208705 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مربی ملوان در گفت‌وگو با مهر:

فصل سختی را پشت سر گذاشتیم/پرسپولیس در نیم فصل تارتار را می خواست

مربی تیم فوتبال ملوان با بیان اینکه فصل سختی را پشت سر گذاشتیم، گفت: تیم را در ابتدا دیر تحویل گرفتیم اما با پشتکاری که داشتیم، توانستیم عملکرد خوبی را داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر توانست ۴۱ امتیاز کسب کند و برای اولین بار در ادوار این مسابقات در رده ششم جدول قرار گرفت تا مهدی تارتار و دستیارانش در اولین فصل حضور خود در این تیم، عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. در پایان فصل بیست و سوم قرارداد اعضای کادرفنی ملوان نیز به اتمام رسید و تاکنون مدیران باشگاه ملوان با آنها مذاکره‌ای برای فصل آینده نداشته اند.

علیرضا محمد مربی فصل گذشته تیم فوتبال ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد فصل گذشته این تیم اظهار داشت: ملوان در ابتدای فصل گذشته شرایط خوبی نداشت و مهدی تارتار خیلی دیر تیم را در اختیار گرفت. ما با کمبود بازیکن مواجه بودیم و با سختی‌های زیاد باشگاه توانست نفرات مدنظر کادرفنی را جذب کند.

ملوان فصل سختی را پشت سر گذاشت

او ادامه داد: فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم اما با پشتکار و تلاش توانستیم ملوان را به جایگاهی که شایسته آن بود برسانیم. ملوان تیم ریشه داری است و امیدوارم در سال‌های آینده به این تیم توجهات بیشتری شود. امیدوارم استاندار گیلان و مسئولان بندرانزلی بیشتر از گذشته به این تیم رسیدگی کنند. مردم انزلی به تیم خود بسیار علاقه مند هستند و امیدوارم در سال‌های آینده جایگاهی بهتر از جایگاه امسال کسب کنند.

محمد تصریح کرد: ما در فصل گذشته و در ترکیب ملوان بازیکنان جویای نامی داشتیم که به دنبال دیده شدن بودند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که لیاقت بازی در تیم‌های بزرگ را دارند. روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و در هفته‌های پایانی بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. همچنین امسال بازیکنان جوان را به بازی گرفتیم و نشان دادیم که بازیکنان جوان هم می‌توانند در لیگ برتر بازی کنند.

فصل سختی را پشت سر گذاشتیم/پرسپولیس در نیم فصل تارتار را می خواست

پرسپولیس در نیم فصل خواهان جذب تارتار بود

مربی ملوان در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به مهدی تارتار برای عهده دار شدن هدایت این تیم گفت: در نیم فصل و پس از جدایی یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس برای جذب مهدی تارتار درخواست کرده بود اما از آنجایی که تحت قرارداد با باشگاه ملوان بودیم به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی دادیم.

کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال ایران تحت هدایت امیر قلعه نویی خاطرنشان کرد: امیر قلعه نویی کار خود را بلد است و امیدوارم موفقیت‌های بیشتری را از قلعه نویی و کادرش در تیم ملی شاهد باشیم. مطمئناً همه تیم‌ها ضعف دارند و تیمی را نمی‌توان پیدا کرد که بدون نقص باشد. اعضای کادر فنی تیم ملی از بازیکنان شناخت خوبی دارند و روند تیم ملی روز به روز بهتر خواهد شد.

نظر شما