شناسهٔ خبر: 67208456 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

ترامپ: زلنسکی بزرگترین تاجرِ سیاستمداران است

«هر سفر زلنسکی به واشنگتن، به معنای کمک مالی چندین میلیارد دلاری جدید به اوکراین است؛ او واقعا بزرگترین تاجر در بین تمامی سیاستمداران زنده است؛ هر بار که به کشورمان می‌آید با خود ۶۰ میلیارد دلار می‌برد و این اتفاق تمامی ندارد؛ با این موضوع برخورد خواهم کرد».

صاحب‌خبر -

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که در صورت پیروزی در انتخابات کمک‌های مالی به اوکراین را قطع خواهد کرد؛ او زلنسکی را بزرگترین تاجر در میان همه سیاستمداران توصیف کرد.

به گزارش فارس، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات پیش روی این کشور امروز به وقت محلی در جمع حامیان خود در شهر «دیترویت» بار دیگر از کمک‌های گسترده مالی به اوکراین انتقاد کرد.

او گفت: «هر سفر زلنسکی به واشنگتن، به معنای کمک مالی چندین میلیارد دلاری جدید به اوکراین است؛ او واقعا بزرگترین تاجر در بین تمامی سیاستمداران زنده است؛ هر بار که به کشورمان می‌آید با خود ۶۰ میلیارد دلار می‌برد و این اتفاق تمامی ندارد؛ با این موضوع برخورد خواهم کرد».

ترامپ بارها با کمک‌های چندین میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین مخالفت کرده است؛ او البته در ماه مارس گفته بود که اگر این کمک‌ها به‌جای هدیه و رایگان بودن به صورت وام داده شود، با تصویب کمک‌های بیشتر به اوکراین از سوی کنگره مخالف نیست.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین بارها گفته است که با کمک‌های مالی گسترده به ناتو نیز مخالف است و هزینه ناتو را باید کشورهای اروپایی بپردازند.

برچسب‌ها:

نظر شما