شناسهٔ خبر: 67207828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه‌اندازی ستاد انتخابات در ادارات استان بوشهر

مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر از راه‌اندازی ستاد انتخابات در ادارات این استان خبر داد و بر برگزاری همایش تبیینی با حضور خانواده کارمندان، بهره‌گیری از ظرفیت مساجد، ائمه جمعه و جماعات و نقش‌آفرینی موثر در فضای مجازی تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالله اسکندری صبح امروز در جمع اعضای هیئت اندیشه‌ورز استان بوشهر با گرامیداشت یاد شهدای خدمت به‌ویژه رئیس جمهور مردمی و خستگی‌ناپذیر حضرت آیت‌الله رئیسی بر ضرورت ادامه راه روشن آنان تأکید کرد و اظهار داشت: انتخابات 8 تیر ماه فرصت مغتنمی برای تداوم حکمرانی جهادی و انقلابی شهید رئیسی است و باید همه ظرفیت‌ها باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه بسیج شود.

وی شهید رئیسی را نمونه بارز و الگوی تراز مدیر انقلابی دانست و تصریح کرد: مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مقوم سرمایه اجتماعی نظام و تبیین کننده مکتب شهید رئیسی در حوزه حکمرانی انقلابی و جهادی است.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر انتظار مردم و نظام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را بالا دانست و خاطرنشان کرد: عملکرد جهادی و نگاه انقلابی شهید رئیسی به مقوله خدمت و اداره کشور سطح انتظارات مردم را از رئیس جمهور منتخب افزایش داده است.

اسکندری از راه‌اندازی ستاد انتخابات در ادارات این استان خبر داد و بر برگزاری همایش تبیینی با حضور خانواده کارمندان، بهره‌گیری از ظرفیت مساجد و ائمه جمعه و جماعات و نقش‌آفرینی موثر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد.

وی اضافه کرد: همه ظرفیت‌های مادی و معنوی نظام اداری استان بوشهر باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه بسیج و به‌کارگیری تا روحیه امید و اعتماد مردم به نظام مجدداً تقویت شود.

انتهای پیام/190/

نظر شما