شناسهٔ خبر: 67207546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

منافع شهروندان قربانی اختلافات مدیریت شهری گرگان!

جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با دستور کار بررسی لایحه تفویض اختیار شهردار در پروژه شهربازی به دلیل آبستراکسیون دوتن از اعضا ناتمام ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، دویست و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با دستور کار بررسی لایحه تفویض اختیار شهردار در پروژه شهربازی مدرن گرگان، به دلیل آبستراکسیون برخی اعضا، نیمه تمام باقی ماند.

اختلافات برخی اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با شهردار از تابستان سال گذشته آغاز شد. برخی اعضا معتقدند که شهردار گرگان توجه کافی به معضلات شهری و برخی از پروژه‌های بزرگ و تحول آفرین گرگان ندارد.

برای همین موضوع طرح سئوال از سوی برخی اعضا مطرح شد و با وجود کش و قوس‌های فراوان، شهردار گرگان به 60 سئوال مطرح شده از سوی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان پاسخ داد.

با این وجود این عضو شورا اعلام کرد که از پاسخ‌های سیدمحمدرضا سیدالنگی قانع نشده و کار به استیضاح شهردار کشیده شد.

ماجرایی که البته حواشی خاص و موافقان و مخالفان خود را داشت. سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان مدتی قبل به صورت مکتوب درخواست استیضاح شهردار را به ریاست این شورا ارائه کردند؛ موضوع در صحن شورا مطرح و با مخالفت سه عضو دیگر شورا همراه شد. تا جاییکه کار به گرفتن استعلام از وزارت کشور رسید.

پس از شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان، موضوع استیضاح شهردار گرگان نیز مسکوت باقی ماند تا پس از برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درباره آن تصمیم‌گیری شود.

با این وجود شهردار گرگان از ابتدای امسال با شعار محرومیت‌زدایی، توانمندسازی و مردمی‌سازی جلسه‌ها و بازدیدهای متعددی را برای اجرایی کردن پروژه‌های ریز و درشت شهر برگزار کرده است و این امید در شهروندان شکل گرفته که دست‌کم در سال پایانی شورای دوره ششم، برخی از پروژه‌هایی که سال‌هاست از کلنگ‌زنی آنها می‌گذرد، اجرایی شود.

جلسه شورای اسلامی شهر گرگان و آبستراکسیون برخی اعضا آنهم درباره پروژه مهم و تحول آفرین شهربازی مدرن گرگان، نشان داد که این مخالفت‌ها نتیجه‌ای جز معطلی و بلاتکلیفی شهر نخواهد داشت. این در حالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماجرای شهادت رئیس جمهور انقلابی، تأکید کردند که نباید اخلالی در امورات کشور ایجاد شود.

پروژه شهربازی، میراث شهردار اسبق گرگان است که تاکنون بیش از 200 میلیارد تومان در آن هزینه شده و امسال نیز اعضای شورای شهر مبلغ 200 میلیارد تومان دیگر برای آن پیش بینی کرده اند تا فاز اول آن تا پایان شهریور ماه به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/582/.

نظر شما