شناسهٔ خبر: 67205003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اینجا کنکور نیست که بخواهیم برنامه بدهیم

حسینی: دنبال مقصر نگردید، شایسته بودیم

مجتبی حسینی می‌گوید که نباید احمد گوهری را مقصر این شکست دانست، ضمن اینکه او تأکید کرد که با آلومینیوم قرارداد دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم نتوانست از فرصت میزبانی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی استفاده کند و در نهایت با شکست در ضربات پنالتی، از صعود به بازی فینال بازماند.

مجتبی حسینی سرمربی ایرالکو در نشست خبری پس از بازی گفت: همانطور که ملاحظه کردید، بازی خوبی بود. متاسفانه تمام اتفاقات بد، امروز برای مان رخ داد. یک گل را به تیم حریف تقدیم کردیم. پس از این گل، نظممان به هم خورد اما رفته رفته تیم بهتر شد. توانستیم موقعیت‌های خوبی را مقابل تیم خوب مس رفسنجان خلق کنیم. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم، فشار را بیشتر کردیم و توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. در ادامه چند موقعیت خوب نیز به دست آوردیم که می‌توانستیم بازی را تمام کنیم.

2027379

او ادامه داد: بازی سریع و خوبی بود، آنها نیز تیم خوبی بودند و فوتبال خوبی انجام دادند، اما به نظرم امروز تمام اتفاقات بد برای ما رخ داد. بهترین پنالتی زن تیم ما ضربه نخست را از دست داد. به هر حال جام حذفی است و این اتفاقات در آن زیاد رخ می‌دهد اما چیزی که مهم بود این است که بازیکنان ما تمام انرژی و توانشان را در این بازی گذاشتند. آنها خیلی دوست داشتند تا تیم به فینال برسد و هواداران را خوشحال کنند. متاسفانه این اتفاق رخ نداد. از حضور پرشور هواداران تشکر می‌کنم. به تمام بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. یک فصل بسیار سخت را سپری کردیم. بازیکنان نیز تمام تلاششان را انجام دادند.

حسینی در خصوص اینکه شاید استفاده از بازیکنان جوان باعث این شکست شده است، گفت: نه به هر شکل داشته‌های ما همین بود و یکی از همان بازیکنان جوان نیز برای ما گلزنی کرد. آنها تمام سعی و تلاششان را انجام دادند تا بهترین کیفیت شان را ارائه بدهند. دیدید که یک جوان ۱۹ ساله برای ما گل زد. داشته‌های تیم ما همین بود. با اتفاقاتی که امسال رخ داد، ما سعی کردیم از نیروهای مان بهترین استفاده را بکنیم.

2026579

وی در مورد اینکه مس رفسنجان روی ضربات ایستگاهی ضعف داشته و آلومینیوم تا قبل از حضور شروین بزرگ نتوانسته موقعیت خلق کند، پاسخ داد: نه، نه اصلاً چنین چیزی نبود. در نیمه اول نیز که ما بازیکن قد بلندمان را نداشتیم، بچه‌های ما فرصت‌های خوبی را خلق کردند. در نیمه دوم نیز بازیکن قد بلند ما در هیچ موقعیتی قرار نگرفت. لیموچی، کاظمیان و سایر بازیکنان در موقعیت گلزنی قرار گرفتند. نه، به این شکل نیست که شما می‌گویید.

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به این سال که خط دفاعی این تیم و به خصوص دروازه‌بان خوب کار نمی‌کنند و زمانیکه آلومینیوم گل‌های نخست را دریافت می‌کند، جبران آن دشوار است و گوهری نیز در این مسابقه اشتباه فاحشی داشت، پاسخ داد: این اتفاقی است که معمولا برای خیلی از گلرها می افتد که متاسفانه امروز نیز برای ما رخ داد. همین بازیکن جلوی پرسپولیس توانسته بود دو ضربه پنالتی را بگیرد. دنبال مقصر نگردیم بهتر است! ما توانستیم بازیکنانمان را پس از پایان فصل آنالیز کنیم. بدترین کار این است که در یک بازی پایاپای که تیم خیلی خوب و قوی کار کرده و در ضربات پنالتی شکست خورده، باخت را گردن کسی بیندازیم و به نظر من این کار درستی نیست.

2002274

او در پاسخ به سوال همان خبرنگار درباره اینکه برای بازی‌های بعد چه فکری در راه حل مشکل دروازه‌بانی تیم دارد، گفت: بازی‌ها تمام شد! ببین برادر، زمانی که ما به آلومینیوم آمدیم این تیم گلر نداشت! حتی گلر دوم و سوم هم نداشتیم. شما باید اینها را در نظر بگیرید. وقتی تیمی که نه گلر اول دارد نه گلر دوم و نه گلر سوم، نمی‌توانیم بازیکنانی که آمده‌اند را مقصر بدانیم!

حسینی در پایان و در خصوص اینکه آیا با تیم قرارداد دارد و اینکه برنامه‌هایش را ارائه کرده یا خیر، گفت: بله من قرارداد دارم. اینجا کنکور نیست که برنامه بدهیم (با خنده) این داستان و حرف‌های کلیشه‌ای است و من می‌توانم یک لیست بلند بالا بدهم و بگویم این نفرات را برای من جذب کنید! آیا می‌توانند این بازیکنان را بگیرند؟ باید فصل را شروع کنیم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

نظر شما