شناسهٔ خبر: 67204845 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

حاشیه و متن انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ۲۷ خرداد

رقابت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم رفته رفته گرم‌تر می‌شود. فرارو هر روز تا اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری با پوشش زنده آخرین اخبار، حواشی و متن این رویداد‌ها سیاسی با شما همراه خواهد بود.

صاحب‌خبر -

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ۲۳:۴۵

برخی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری سخنان تندی را علیه برجام گفتند و ادعا‌هایی نیز علیه حسن روحانی، محمدجواد ظریف و علی لاریجانی مطرح کردند. حال رسانه رسمی روحانی بخشی از سخنان وی (در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰) را منتشر کرده با این توضیح: رئیس‌جمهور دوره دوازدهم در جلسه هیأت دولت با بیان اینکه در این ایام ظلم بزرگی در حق این دولت شده، گفت: حرف‌های عجیب و غریبی زدند. گفتند مقام معظم رهبری فقط به این دولت اجازه داد که با آمریکا مذاکره کند. خود آقا در سخنرانی‌شان صریحاً فرمودند قبل از این دولت اجازه دادم با آمریکا مذاکره کردند. در عمان مذاکره می‌کردند. چرا دروغ می‌گویید؟ چرا حرف راست نمی‌گویید؟ چرا همه را بالا و پایین حرف می‌زنید؟

۲۶ خرداد ۱۴۰۳ ۲۳:۴۳

علیرضا زاکانی کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دیدار مردمی که در مسجد جامع ابوذر تهران برگزار شد گفت: تا ریشه فساد در این کشور خشک نشود راه برای رشد و تعالی آنگونه که شایسته است باز نخواهد شد. امروز سفره ملت کوچک شده و  فشار اقتصادی بر دوش مردم است.

برچسب‌ها:

نظر شما