شناسهٔ خبر: 67204177 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دستگیری ۲ شرور به دلیل تیراندازی در تهران

ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت ۲ تن از اراذل و اوباش را که اقدام به تیراندازی در محله نعمت‌آباد کرده بودند، دستگیر کردند.

صاحب‌خبر -

ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس پایتخت درپی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی دو نفر در محله نعمت آباد به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. با حضور ماموران در محل مشخص شد که این دو نفر پس از انجام اقدامات شرورانه سریعا متواری شده‌اند.

دستگیری ۲ شرور به دلیل تیراندازی در تهران

در ادامه ماموران با انجام تحقیقات شبانه‌روزی هویت دو نفر از اراذل و اوباش‌ مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که این افراد جزو اشرار محله دولت‌خواه هستند که دارای سابقه شرارت‌های متعددند. درهمین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم اخذ شد و پس از آن ماموران در یک عملیات غافلگیرانه این دو نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. مخفیگاه این افراد هم مورد بازرسی قرار گرفت که درجریان آن تعداد دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ساچمه‌ای دو لول و تعداد ۲۲ عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط شد.

هر دو متهم تحت بازجویی قرار گرفته و درجریان آن به بزه ارتکابی اعتراف کرده و هدف از این اقدام خود را قدرتنمایی اعلام کردند. در ادامه نیز برای دو فرد شرور پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

نظر شما