شناسهٔ خبر: 67203498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

آغاز اجراي طرح پايش سلامت کارکنان شرکت گاز استان آذربايجان شرقي

صاحب‌خبر -
آغاز اجراي طرح پايش سلامت کارکنان شرکت گاز استان آذربايجان شرقي

خبرگزاری آریا-طرح پایش سلامت کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با مشارکت آزمایشگاه رشد تکامل ادراکی و حرکتی دانشگاه تبریز آغاز شد.
به گزارش خبرنگار آریا در آذربایجان شرقی؛ رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت با اعلام این خبر گفت: این طرح با همت امور ورزش و امور HSE شرکت و با هدف سنجش سطح سلامت جسمانی و ارائه مشاوره ورزشی فردی در راستای بهبود سلامت و اصلاح اختلالات اسکلتی عضلانی از طریق حرکات ورزشی اجرایی می شود.
سید نوح نبی افزود: این طرح در تکمیل فرآیند معاینات طب کار ارائه شده و کارکنان پس از طی آخرین مرحله فرآیند طب صنعتی می توانند از خدمات مشاوره ورزشی نیز بهره مند شوند.
وی با اشاره به اینکه ارتقای سلامت و حفظ ایمنی کارکنان یکی از مهم ترین مسئولیت های اجتماعی شرکت در قبال ذی نفعان درون سازمانی است، اظهار کرد: منابع انسانی مهم ترین سرمایه در نیل به اهداف سازمانی بوده و برنامه های سلامت و حفظ ایمنی کارکنان در صدر رئوس اجرایی مسئولیت های اجتماعی شرکت در حوزه ذی نفعان داخلی قرار دارد.
رئیس امور HSE شرکت گاز درخصوص فرآیندهای این طرح پایش سلامت کارکنان تصریح کرد: سنجش و آنالیز ترکیبات بدنی با استفاده از دستگاه بادی آنالایزر،تعیین میزان چربی زیرپوستی بدن در بخش های مختلف،تعیین میزان فعالیت بدنی بر اساس کالری،تعیین وزن مطلوب و ارائه برنامه ورزشی، بررسی وضعیت کف پا با دستگاه اسکنر پا، بررسی ساختار اسکلتی عضلانی و ارائه برنامه اصلاح حرکتی از مهم ترین موارد اجرایی در طرح پایش سلامت کارکنان خواهد بود.

نظر شما