شناسهٔ خبر: 67201867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

آیا جلیلی و قالیباف با هم کنار می‌آیند؟/ آیا پورمحمدی پدیده می‌شود؟

«با توجه به شناختی که سالهاست از ایشان دارم معتقدم می‌توانند پدیده باشند. اما به شرطی که اراء خاکستری و به ویژه آرائی که متعلق به آقای احمدی نژاد بوده را به سمت خود جلب کند. ایشان وزیر آقای احمدی نژاد هم بوده و می‌تواند آراء نیرو‌های حامی احمدی نژاد را کسب کند و اگر این کار را انجام دهد می‌تواند رقیب جدی برای آقایان جلیلی و قالیباف باشد.»

صاحب‌خبر -

فرارو_ این روز‌ها بازار خبر‌های انتخاباتی داغ است، اما هنوز مشخص نیست که قشر خاکستری تا چه حد به حضور در انتخابات علاقه مندند. رویا پاک سرشت خبرنگار فرارو در برنامه کامنت میزبان حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگراست تا به بررسی این موضوع بپردازد.

وی در بخشی از سخنان خود به خبرنگار فرارو می‌گوید: «با توجه به شناختی که سالهاست از آقای پورمحمدی دارم معتقدم می‌توانند پدیده باشند. اما به شرطی که آرا خاکستری و به ویژه آرایی که متعلق به آقای احمدی نژاد بوده را به سمت خود جلب کند. ایشان وزیر آقای احمدی نژاد هم بوده و می‌تواند آراء نیرو‌های حامی احمدی نژاد را کسب کند و اگر این کار را انجام دهد می‌تواند رقیب جدی برای آقایان جلیلی و قالیباف باشد.»

وی درباره اجماع نظر اصولگرایان گفت: «یک آرزو و رویا در جبهه اصولگرایان این است که افرادی به نفع سایرین کنار بروند. به نظر می‌رسد ما با ۳ نفر وارد رقابت‌های نهایی خواهیم شد. اکثر نظرسنجی‌های انجام شده را ملاک قرار دهیم، افرادی که ۲۰ درصد رای دارند از گردونه انتخابات خارج می‌شوند.»

نظر شما