شناسهٔ خبر: 67200544 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی خبر داد؛

اختصاص 470 ميليارد تومان براي تسريع تکميل بيمارستان 421 تخت خوابي رشت

صاحب‌خبر -
اختصاص 470 ميليارد تومان براي تسريع تکميل بيمارستان 421 تخت خوابي رشت
خبرگزاری آریا - مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی در راس هیاتی و با حضور مدیرکل راه وشهرسازی گیلان از بیمارستان 421 تخت خوابی رشت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری آریا (گیلان)، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و عضو هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی امروز در راس هیاتی به اتفاق کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در مجتمع دانشگاهی لاکان رشت از ساختمان در دست احداث بیمارستان جنرال 421 تخت خوابی رشت بازدید کرد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از ساختمان در دست احداث بیمارستان 421 تخت خوابی رشت، پیشرفت فیزیکی آن را در طول دولت سیزدهم قابل‌توجه توصیف کرد.
وی از تخصیص اعتبار بالغ‌بر 470 میلیارد تومانی سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی جهت تسریع در احداث بخش‌های باقی‌مانده و تجهیزات آن خبر داد و گفت: انتظار است تا پایان ماه آینده دو طبقه فوقانی این بیمارستان تکمیل شود.
گفتنی است در این نشست همچنین بر عزم جدی سایر دستگاه‌های زیرساختی نظیر آب، برق، گاز و تلفن جهت آزمایشات اولیه و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر بیمارستان 421 تخت خوابی رشت تأکید شد.

نظر شما