شناسهٔ خبر: 67199768 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ادیان نیوز | لینک خبر

دیدار مسئولین کمیته ملی المپیک با نمایندگان ادیان توحیدی - ادیان نیوز

در این دیدار که مسئولین کمیته ملی المپیک جهت برگزاری همایش ویژه شهدای محترم ادیان، خرداد ماه ۱۴۰۳ با نمایندگان ادیان توحیدی ملاقات کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، در راستای تعامل و هم‌افزایی بیشتر میان کمیته ملی المپیک و ادیان توحیدی، روز گذشته جلسه‌ای با حضور مسئولین کمیته ملی المپیک و نمایندگان ادیان توحیدی ایران برگزار شد.

در این دیدار صمیمی، طرفین ضمن گفتگو و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف مرتبط با ورزش و معنویت، بر اهمیت ترویج ارزش‌های اخلاقی و انسانی در ورزش و ایجاد فضایی صلح‌آمیز و احترام‌آمیز برای ورزشکاران از همه ادیان تأکید کردند.

در این دیدار نمایندگان ادیان توحیدی بر این موضوع تاکید کردند که ورزش فرصتی بی‌نظیر برای ایجاد وحدت و همدلی میان مردم از ادیان مختلف است و امیدواریم با تشکیل این کمیته، شاهد ارتقای جایگاه ورزش در جامعه و ایجاد فضایی سالم و پویا برای ورزشکاران از همه ادیان باشیم.

در ادامه بیان شد: ورزش زبان مشترکی است که همه مردم دنیا می‌توانند به آن صحبت کنند. تشکیل این کمیته نشان‌دهنده تعهد و احترام به تنوع مذهبی در کشور است و فرصتی بی‌نظیر برای ایجاد گفتگو و همکاری میان پیروان ادیان مختلف در عرصه ورزش فراهم می‌کند.”

در پایان خاطرنشان شد: ورزش می‌تواند ابزاری قدرتمند برای ترویج صلح و دوستی میان مردم باشد و امیدواریم با تلاش‌های این کمیته، شاهد دنیایی باشیم که در آن همه مردم فارغ از هرگونه تبعیض و تعصبی، در کنار یکدیگر با صلح و صفا زندگی می‌کنند.

در این دیدار که مسئولین کمیته ملی المپیک جهت برگزاری همایش ویژه شهدای محترم ادیان، خرداد ماه ۱۴۰۳ با نمایندگان ادیان توحیدی ملاقات کردند. از طرف جامعه کلیمیان نیز مهندس هرصل گل‌شیرازیان (نایب رییس اول انجمن) و مهندس سامان یوسفیان (مسئول کمیته ورزش) در این جلسه حضور داشتند.

نظر شما