شناسهٔ خبر: 67199017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرویس‌دهی به مدارس کاشان ساماندهی می‌شود

دبیر کارگروه حمل و نقل و ترافیک کاشان ضمن اشاره به دغدغه والدین دانش‌آموزان نسبت به سرویس مدارس، گفت: سرویس‌دهی به مدارس کاشان ساماندهی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سید‌روح‌الله اعتمادحسینی بعد از ظهر امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان کاشان، اظهار داشت: به منظور ساماندهی و بهبود خدمات‌رسانی به مردم، سرویس ویژه مدارس از مسکن مهر به 15 خرداد در شروع سال تحصیلی توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: لازم است تیپ قرارداد یکسان که تعهدات والدین و شرکت‌های حمل و نقل مدارس توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان تهیه و تا پنجم تیرماه اطلاع‌رسانی عمومی شود و مواردی نیز شامل نحوه پرداخت والدین، نحوه محاسبه مقدار کیلومتر و زمان در آن لحاظ شود.

دبیر شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان کاشان با تاکید بر نظارت بر سرویس‌دهی مدارس، تصریح کرد: نحوه نظارت بر سرویس مدارس توسط پلیس راهور، سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و همچنین آموزش و پرورش خواهد بود.

اعتمادحسینی در ادامه ضمن اشاره به بازرسی مستمر از سرویس مدارس کاشان خاطرنشان‌کرد: به منظور پیشگیری از مشکلات، باید از صدور مجوز برای شرکت‌های دارای تخلف در سال‌های گذشته نیز جلوگیری و نحوه خدمات‌رسانی با دقت رصد شود.

دبیر شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان کاشان با بیان اینکه دغدغه سرویس مدارس برای والدین دانش‌آموزان باید حل و فصل شود، بیان کرد: ساماندهی سرویس‌دهی به مدارس یکی از چالش‌های هر ساله در بحث حمل و نقل است که باید با تقویت نظارت، مدیریت شود.

انتهای پیام/801/

نظر شما