شناسهٔ خبر: 67198504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

نظر شما؛ وعده توزیع گوشت درب منزل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ نظر شما؛ وعده توزیع گوشت درب منزل را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

فرارو- علیرضا زاکانی، گفته است که روزی ۱۲۰ تن گوشت توزیع می‌کنیم و آن را افزایش می‌دهیم. زاکانی گفته که با نرم‌افزار‌های موبایلی به اندازه نیاز مردم درب منزل، گوشت را به آن‌ها تحویل خواهیم داد. به گفته زاکانی این یک طرح انتخاباتی نیست و زیرساخت‌های آن از یک سال و نیم پیش آماده شده و بنا بوده برای

صاحب‌خبر -

فرارو- علیرضا زاکانی، گفته است که روزی ۱۲۰ تن گوشت توزیع می‌کنیم و آن را افزایش می‌دهیم. زاکانی گفته که با نرم‌افزار‌های موبایلی به اندازه نیاز مردم درب منزل، گوشت را به آن‌ها تحویل خواهیم داد.

به گفته زاکانی این یک طرح انتخاباتی نیست و زیرساخت‌های آن از یک سال و نیم پیش آماده شده و بنا بوده برای تامین و توزیع نیاز‌های مردم افتتاح گردد.

در حالی که عده‌ای معتقدند که امکان تحقق چنین طرحی وجود دارد و می‌توان آن را در راستای تعدیل بازار ارزیابی کرد، روزنامه هم‌میهن این وعده را تحقیر مردم خوانده که باید پیگیری شود.

صادق پیوسته، جامعه‌شناس سیاسی و استاد دانشگاه نیز معتقد است که دادن وعده گوشت به درب خانه‌ها «وعده به یک کشور گرسنه» است. این در حالی است برخی تحلیلگران باور دارند که این طرح اگر با زیرساخت درست و سنجیده پیش رود با حذف دلالان و واسطه از بازار می‌تواند برای قشری از جامعه مفید باشد.

اکنون پرسشی که از شما مخاطبان عزیز پرسیده می‌شود این است که نظرتان را درباره این وعده علیرضا زاکانی بیان کنید. این که چقدر این ایده را عملیاتی می‌بینید؟ با این طرح موافق هستید یا مخالف و چرا؟

لازم به ذکر است که تنها نظراتی قابل انتشار هستند که هم در چهارچوب موازین و خطوط قانونی ابراز شوند و هم رعایت ادب و حفظ حرمت تمام مردم چه ایرانی و چه غیرایرانی لحاظ گردد.

اینکه با حفظ حدود قانونی و اخلاقی، فرارو را در انتشار نظرات خود همراهی می‌کنید، قابل تشکر و قدردانی است.

 

 

منبع: fararu-745124

نظر شما