شناسهٔ خبر: 67198027 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد؛

بهسازي آسفالت آزادراه زنجان_تبريز آغاز شد

صاحب‌خبر -
بهسازي آسفالت آزادراه زنجان_تبريز آغاز شد
خبرگزاری آریا - مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه زنجان_تبریز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل این اداره با بیان اینکه آزادراه زنجان_تبریز یکی از اصلی‌ترین محورهای کشور است که شمالغرب را به پایتخت متصل می‌کند، گفت: در راستای پیگیری مطالبات مردمی، سال گذشته دو قرارداد توسط شرکت آزادراه‌های کشور با ترک تشریفات با مبالغ زیر 30 میلیارد تومان بسته شد.
وی گفت: تحویل این محور به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای موضوعی است که در سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی مطرح بود، با پیگیری‌های مجموعه استانداری و دادستان، موفق شدیم در کیلومتر 60 باند شمالی عملیات تراش آسفالت و اصلاح روکش را آغاز کنیم.
اسماعیلی با ابراز اینکه پیش از این به‌خوبی از این مسیر بسیار حیاتی، اقتصادی و پررفت‌وآمد حفاظت نشده است، گفت: امیدواریم هر چه سریع‌تر تحویل آزادراه به سازمان راهداری رخ دهد تا با انجام اقدامات بهسازی و روسازی این محور، مسیر ایمنی برای کاربران جاده‌ای فراهم کنیم.

نظر شما