شناسهٔ خبر: 67196568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران :

ذخيره استراتژيک گندم در مازندران به 130 هزار تن رسيد

صاحب‌خبر -
ذخيره استراتژيک گندم در مازندران به 130 هزار تن رسيد
خبرگزاری آریا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در بازدید روز جمعه از مراکز خرید تضمینی گندم و سیلوی مرکزی نکا هفته جهاد کشاورزی را به فعالان این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: این ایام فرخنده را به خانواده بزرگ حوزه کشاورزی ، تلاشگران عرصه تولید و بهره برداران این عرصه خصوصا کشاورزان عزیز و مجموعه تامین گندم آرد و نان استان تبریک عرض می نمایم.

به گزارش خبرنگارآریادرنکا، وفائی نژاد در بازدید از مراکز خرید به لزوم حمایت از کشاورزان استان در زمان تحویل محموله های خود تاکید کرد و گفت: کشاورزان و فعالان حوزه کشاورزی نقشی اساسی در امنیت غذایی کشور و توسعه اقتصادی استان دارند.

وی افزود: در راستای سیاستهای حمایتی دولت از کشاورزان و اجرای طرح خرید تضمینی گندم در استان مازندران تاکنون بیش از 63 هزار تن گندم از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

وفائی نژاد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه روزانه بیش از 150 دستگاه تریلی ، کامیون و واگن های گندم به این سیلو حمل می شود اظهار داشت: همزمان با خرید تضمینی گندم در استان ، هماهنگی های لازم برای تامین گندم کیفی استان از طریق حمل جاده ای و ریلی از سایر استان ها نیز صورت گرفته و گندم تولیدی استان های گلستان ، خوزستان و کرمانشاه روانه سیلوهای مازندران گردید.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تصریح کرد: به منظور تامین گندم مصرفی استان و با هماهنگی های انجام شده با تشکل های حمل و نقل استان های مازندران و گلستان، روزانه بیش از 150 دستگاه تریلی، کامیون و واگن های حمل گندم وارد سیلوی شهید میرزاپور نکا می گردد.

وفائی نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: هم اکنون موجودی استراتژیک گندم در سیلوهای استان به رقمی بیش از 130 هزار تن رسیده است.

نظر شما