شناسهٔ خبر: 67188989 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دلیل اصرار ناگلزمان: پادشاهی کروس در آلمان!

تونی کروس، ستاره تیم ملی آلمان، عملکردی درخشان و فوق العاده را در دیدار برابر تیم ملی اسکاتلند به نمایش گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته و در دیدار افتتاحیه رقابت جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اسکاتلند به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۵ در هم بکوبد و نشان دهد که آماده است تا در خاک خودش به یکی از مدعیان اصلی کسب جام تبدیل شود.

کروس که پیش از این از تیم ملی کشورش خداحافظی کرده بود و چند ماه قبل با اصرار ناگلزمان بار دیگر قبول کرد که در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ در ترکیب آلمان حضور داشته باشد در این بازی هم از ابتدا به میدان رفت و توانست نمایشی درخشان را ارائه کند.

این بازیکن فصل بسیار موفقی را در ترکیب رئال مادرید پشت سر گذاشت و به این تیم در کسب دو عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان کمک کرد و حالا با همان فرم و آمادگی راهی آلمان شده است تا بتواند به این تیم کمک کند و امیدوار است که با جام قهرمانی یورو ۲۰۲۴ از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

2043694

این ستاره آلمانی شب گذشته ۱۰۲ پاس برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد که در این میان ۱۰۱ پاس درست بود و به مقصد رسید و به این ترتیب توانست رکورد ۹۹ درصد دقت پاس را از آن خود کند که در این سطح فوق العاده و باورنکردنی است. این بالاترین درصد دقت پاس ثبت شده از سال ۱۹۸۰ در رقابت‌های یورو برای هر بازیکنی است که بالاتر از ۱۰۰ پاس ارسال کرده است.

به نظر می‌رسد که اصرارهای ناگلزمان برای حضور او در ترکیب تیم ملی آلمان در این مسابقات بی دلیل نبوده و کروس مصمم است تا تنها جامی که در دوران فوتبالش به دست نیاورده را در این تابستان بالای سر ببرد و باشکوه‌ترین وداع ممکن را داشته باشد.

نظر شما