شناسهٔ خبر: 67188481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیروزی پرگل آرژانتین با آتش‌بازی مسی قبل کوپا!

تیم ملی آرژانتین در آخرین دیدار دوستانه پیش از رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با نتیجه ۱-۴ برابر تیم ملی گواتمالا به پیروزی رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیدار دوستانه پیش از آغاز رقابت‌های کوپا آم‌ریکای ۲۰۲۴ برابر تیم ملی گواتمالا به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۱-۴ شکست دهد تا با انگیزه و قدرت بیشتری پا به مسابقات کوپا بگذارد.

شاگردان لیونل اسکالونی در ابتدای این بازی با گل به خودی لیساندرو مارتینز شوکه شدند و از حریف عقب افتادند اما خیلی زود توانستند به خودشان بیایند و این مسی بود که در دقیقه ۱۲ این گل را جبران کرد و بازی را به تساوی کشید تا شرایط برای آنها بهتر شود.

2043688

تلاش آنها برای باز کردن دروازه حریف نتیجه داد و داور در دقیقه ۳۹ ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام کرد که توسط لائوتارو مارتینز به گل تبدیل شد تا آرژانتین نیمه اول را برنده به رختکن برود و با خیالی آسوده قدم به نیمه دوم بگذارد.

2043689

در نیمه دوم هم بار دیگر درخشش مسی و همکاری او با لائوتارو به کمک این تیم آمد و این ستاره اینتر گل دومش را در دقیقه ۶۶ روی پاس لئو وارد دروازه حریف کرد تا شب درخشانی را پشت سر گذاشته باشد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۷۷ این آنخل دی‌ماریا بود که پاس گلی را برای مسی ارسال کرد تا او در این بازی دو گله شده باشد و با یک پیروزی شیرین راهی مسابقات کوپا شود.

نظر شما