شناسهٔ خبر: 67187111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

تجليل شاهرخي وشفقت ازپزشکاني که با چشم پوشي از زخارف دنيا زندگي تازه دردمندان مي بخشند

صاحب‌خبر -
تجليل  شاهرخي وشفقت ازپزشکاني که با چشم پوشي از زخارف دنيا زندگي تازه دردمندان مي بخشند
خبرگزاری آریا- حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان ودکتر شفقت استاندار از تیم 60 نفره پزشکان متخصص وفوق تخصص که با چشم پوشی از زخارف دنیا زندگی تازه به دردمندان می بخشند،تجلیل کردند.
 بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد چند روزی است میزبان پزشکان نیک اندیشی است که فی سبیل الله علم و تخصص شان را  وقف معالجه  بیمارانی کرده اند  که دچار ناهنجاری های لب و دهان هستند.پزشکانی  که رضایت و خشنودی خداوند را سرلوحه خدمت  به بیماران قرار داده اند.
 اقدام ارزشمند موسسه ملی مرهم و کادر مجرب پزشکی اش در انجام رایگان اعمال جراحی ناهنجاریهای شکاف لب و دهان در سراسر کشور برای مردم  منشا خیر و برکت و شایسته قدردانی است.
مدیر عامل موسسه ملی مرهم گفت : پیرو  دعوت استاندار لرستان، ،رییس دانشگاه علوم پزشکی و مجمع خیرین سلامت این موسسه در راستای درمان ناهنجاریهای شکاف لب و دهان بدو تولد ؛سی و سومین سفر در استان  لرستان انجام شده  و از 24 تا 28 خرداد به بیماران خدمات درمانی رایگان ارایه می دهد.
دکتر محمدعلی کیانی با اعلام اینکه تاکنون بیش از 3هزارو 250 ثبت نام الکترونیکی و حضوری انجام گرفته و 260 نفر کاندید عمل ؛ پذیرش  شده اند، افزود: معاینات و ویزیت آنان انجام گرفته  و طی سه روز عمل انها در بیمارستان فوق تخصصی شهدای عشایر انجام می شود.
دکتر کیانی ادامه داد: موسسه ملی مرهم تاکنون در سطح کشور بیش از 42 هزار ویزیت ، و 7هزار عمل جراحی  100درصد رایگان انجام داده است .
مدیر عامل موسسه ملی مرهم  با بیان این مطلب که حوزه تخصصی این موسسه؛ جراحی ناهنجاریهای همراه تولد لب ، فک ،جمجمه و صورت است ،تصریح کرد : هدف این موسسه اشاعه فرهنگ نوع دوستی با تکیه بر ظرفیت های وقف تخصص است که وجهی دریافت نمی شود و هر پزشکی  با مجموعه مرهم همکاری می کند، تخصص اش برای افراد نیازمند رایگان  است و به عبارت دیگر  این عزیزان  پلی میان نیاز و نیازمندان و توان توانمند است.
بر پایه این گزارش عزت پور رییس مجمع خیرین لرستان از استاندار لرستان ،رییس دانشگاه علوم پزشکی ،فرمانده سپاه لرستان ،بیمه سلامت و آموزش و پروش بخاطر همکاری در اجرای این طرح خداپسندانه برای درمان بیماران قدردانی کرد.
دکتر هرمز محمودوند فوق تخصص جراحی پلاستیکی که در درمان ناهنجاریهای بدو تولد شکاف لب و کام با جراحان همکاری دارد ، گفت: خدمت فی سبیل الله به این اقشار موجب خرسندی ما و عبادتی بسیار  والاست.
این گزارش حاکی است ؛حجت الاسلام دکتر شاهرخی  نماینده ولی فقیه در استان ودکتر شفقت استاندار لرستان از تیم پزشکانی که با چشم پوشی از زخارف دنیا زندگی تازه به دردمندان می بخشند ،تجلیل کردند.

نظر شما