شناسهٔ خبر: 67186550 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

نابود شدن خودرو های گرفتار شده در سیلاب محور کندوان

محمد شریفی فرماندار چالوس از مسدود شدن محور کندوان به علت سیلاب شب گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو، فرماندار چالوس گفت: محور کندوان همچنان به علت سیلاب شب گذشته مسدود است و از مجموع چند دستگاه خودرو بدون سرنشین که دچار آسیب شدند از میان گل و لای بیرون کشیده شدند.

محمد شریفی با اشاره به بارش شدید و در مدت کوتاه شب گذشته در محور کندوان، اظهار کرد: بارش شدید باران موجب جاری شدن سیلاب در منطقه دزدبن، رستوران دربند و پل اوشن شد.

وی افزود: شدت سیلاب به قدری زیاد بود که چند دستگاه خودرویی که کنار جاده و یا در محوطه رستوران دربند پارک کرده بودند را با خود برد.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه تاکنون پنج دستگاه خودرو از میان گل و لای و سیلاب بیرون آورده شدند،تصریح کرد: این خودورها نیمی مربوط به بومیان و نیمی هم غیر بومی بوده است.

شریفی با اشاره به حضور شبانه استاندار مازندران و مدیر کل بحران در منطقه سیل زده،گفت: اکیپ های امداد رسانی از همان ساعات اولیه از راهداری،اورژانس، سپاه، هلال احمر و نیروهای انتظامی به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه استاندار مازندران به برخورد جدی با مسئولینی که احتمالا در این خصوص ترک فعل و یا کم کاری داشته اند هشدار داد،افزود: یکی از علل سیلاب بارش شدید باران در مدت زمان بسیار کوتاه بوده است.

فرماندار چالوس در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر جاده از وجود سیلاب پاکسازی نسبی صورت گرفته است اما باید ایمن سازی و شستشو شود تا بتواند برای عبور و مرور قابلیت استفاده داشته باشد.

مچاله شدن یک خودرو در گل و لایِ جاده کندوان

تردد در محورهای هراز و سوادکوه جریان دارد

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محور کندوان به‌دلیل طغیان سیلاب از ساعت ۲۰ شب گذشته مسدود شد و همچنان این انسداد ادامه دارد، اظهار کرد: تردد در محورهای هراز و سوادکوه جریان دارد.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های شمال به خبرنگاران گفت: در حال حاضر عملیات پاک‌سازی در محور سیلابی کندوان در حال انجام است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه درحال حاضر تردد عادی در جاده‌های شمال برقرار است، افزود: باتوجه به اینکه از قبل هشدار جوی صادر شد شاهد بارش باران در ارتفاعات هستیم؛ پرهیز از تردد و توقف در محورهای کوهستانی مازندران مورد تاکید است.

برچسب‌ها:

نظر شما