شناسهٔ خبر: 67183587 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دو راهی اسپالتی: ستاره بازی کند یا نه!

نیکولو بارلا هافبک کلیدی ایتالیا، در تمرین امروز تیم ملی برای آمادگی جهت بازی افتتاحیه یورو 2024 مقابل آلبانی، بسیار پرانرژی و جنگنده به نظر می‌رسید، اما هنوز مشخص نیست که او بتواند از ابتدا به میدان برود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیدار ایتالیا و آلبانی، فردا در دورتموند برگزار می‌شود. سپس ایتالیایی‌ها به ترتیب در روزهای 20 و 24 ژوئن به مصاف اسپانیا و کرواسی خواهند رفت.

بارلا که به دلیل مصدومیت عضلانی، هر دو بازی دوستانه تدارکاتی مقابل ترکیه و بوسنی و هرزگوین را از دست داده بود، از دیروز به تمرینات بازگشته است.

بر اساس گزارش‌هایی که از اردوی تیم ملی ایتالیا در ایسرلون منتشر شده، این هافبک در تمرینات امروز با جدیت و بدون ترس از مصدومیت مجدد، در تمامی صحنه‌ها شرکت کرده است. احتمالاً هدف بارلا، اثبات آمادگی خود به سرمربی لوچانو اسپالتی بوده است. با این حال، با توجه به دیدارهای آتی مقابل اسپانیا و کرواسی، این احتمال وجود دارد که اسپالتی ترجیح دهد در بازی مقابل آلبانی، برای احتیاط، به او استراحت داده و از برایان کریستانته استفاده کند.

2043565

نیکولو فاجولی دیگر هافبک ایتالیا نیز امروز در تمرینات حضور داشت، اما به دلیل مصدومیت جزئی مچ پا، به احتمال زیاد در بازی برابر آلبانی به میدان نخواهد رفت.

اسپالتی، همچنان به تمرین سیستم دفاع چهار نفره ادامه می‌دهد، چرا که آلبانی تنها با یک مهاجم مرکزی بازی می‌کند.

ترکیب احتمالی ایتالیا مقابل آلبانی (1-3-2-4): دوناروما؛ دی لورنزو، باستونی، کالافيوری؛ کیه‌زا، جورجینیو، بارلا (در صورت صلاحدید سرمربی)، دی‌مارکو؛ فراتسی، پلگرینی؛ اسکاماکا

نظر شما