شناسهٔ خبر: 67183427 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پاسخ قاطع رئیس شورای اجرایی جنبش «النجباء» به تهدیدات سفیر آمریکا

رئیس شورای اجرایی جنبش النجباء ضمن پاسخ کوبنده به تهدید سفیر آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن مقاومت عراق تأکید کرد که آمریکا یک کشور اشغالگر است و چیزی جز زبان زور نمی فهمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شیخ «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی جنبش النُجَباء عراق به تهدیدات سفیر آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن مقاومت پاسخ داد.

شیخ علی الاسدی در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آمریکا یک کشور اشغالگر است و فقط به زبان زور احترام می گذارد.

وی در ادامه پیام خود خطاب به سفیر آمریکا در عراق نوشت: باید آگاه باشی و بدانی که در تقابل بین ما و شما فقط مسأله زمان مطرح است و سیلی های بعدی ما فقط بر صورت‌ها نواخته خواهد شد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش النُجباء عراق چند روز گذشته هم به اسرائیل و آمریکا درباره ارتکاب هرگونه حماقتی در عراق هشدار داد و گفت: گاه و بیگاه تهدیدهایی از سوی رژیم صهیونیستی علیه مقاومت اسلامی عراق می‌شنویم.

وی تاکید کرد: هر حماقتی از سوی رژیم صهیونیستی علیه مقرها یا شخصیت‌های عراقی، با پاسخ سخت ما علیه اسرائیلی‌ها و به‌ویژه آمریکایی‌ها مواجه خواهد شد؛ چرا که آنها (اشغالگران آمریکایی) حریم هوایی عراق را در اختیار دارند.

علب الاسدی افزود: : هر جنایتی که علیه رزمندگان مقاومت در عراق صورت می‌گیرد، با پوشش و هماهنگی آمریکا است و مقاومت عراق حامی و پشتیبان ملت و مسئله فلسطین باقی خواهد ماند.

نظر شما