شناسهٔ خبر: 67183169 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حالا وقتش است: نویر باید خودش را ثابت کند

مانوئل نویر، دروازه‌بان باتجربه تیم ملی آلمان، پس از عملکردهای ضعیف اخیر، در یورو 2024 فرصتی برای اثبات دوباره خود خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اشتباهات نویر در بازی‌های اخیر مقابل هوفنهایم، رئال مادرید و یونان، نگرانی‌هایی را در مورد جایگاه او در تیم ملی به وجود آورده است. برخی معتقدند که مارک-آندره تراشتگن، رقیب نویر، گزینه مطمئن‌تری برای حراست از دروازه آلمان خواهد بود.

با وجود این نگرانی‌ها، یولیان ناگلزمان، سرمربی تیم ملی آلمان، همچنان به نویر اعتماد دارد. ناگلزمان که در دو پیروزی اخیر آلمان مقابل فرانسه و هلند از تراشتگن استفاده کرده بود، بار دیگر به نویر در یورو 2024 میدان خواهد داد.

نویر که سابقه عملکرد ضعیف در سه تورنمنت اخیر را دارد، باید با ارائه بازی‌های درخشان و بدون اشتباه در یورو 2024، اعتماد سرمربی و هواداران را جلب کند.

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است که تیم ملی آلمان با وجود نویر شانس زیادی برای قهرمانی در یورو 2024 خواهد داشت. ماتئوس در این باره گفت: "خبر خوب این است که من بعید می‌دانم در بازی اول مشکلی پیش بیاید. ما باید و می‌توانیم اسکاتلند را شکست دهیم. در بازی‌های دوم و سوم مقابل مجارستان و سوئیس، هدف ما صدرنشینی در گروه و ایجاد شور و هیجان در بین هواداران خواهد بود."

2043545

نظر شما