شناسهٔ خبر: 67183028 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

اسماعیلی:

از دید رئیسی «تحول» شعار نبود، ماموریت بود

رئیس دفتر ریاست جمهوری با بیان اینکه شهید رئیسی مجدانه پیگیر مسائل استان‌ها بودند، اظهار کرد: ایشان اعتقاد داشت که تحول برای ما شعار نیست بلکه مأموریت است که باید عملیاتی و اجرایی شود.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر ریاست جمهوری در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی، گفت: اولین سفر آیت الله رئیسی به خوزستان بود که با معضل مشکل فاضلاب در استان خوزستان روبرو بودیم. 

وی افزود: از سوی دیگر با انتظار و توقعی از مردم روبرو بودیم از طرح موسوم به ۵۵۰ هکتاری که مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان بود و متاسفانه در دولت‌های گذشته بر زمین مانده بود.

رئیس دفتر ریاست جمهوری با بیان اینکه شهید رئیسی مجدانه پیگیر مسائل استان‌ها بودند، اظهار کرد: اینکه شهید رئیسی گفتند تا مشکل استان‌ها حل نشود لازم باشد ۴۰ بار هم سفر خواهد کرد، یکی از استان‌هایی که مکرر سفر کردند استان خوزستان بود.

اسماعیلی بیان کرد: شهید رئیسی اینقدر پیگیر بودند تا طرح غدیر به بهره‌برداری رسید و آب شرب بخش زیادی از استان تامین شد.

وی ادامه داد: جبهه‌های کاری از ۵ جبهه کاری به ۱۵۴ جبهه رسید و شهر اهواز به کارگاه تبدیل شد.

شهید رئیسی همگان را از حاشیه‌ها بر حذر می‌داشت
رئیس دفتر ریاست جمهوری تأکید کرد: شهید رئیسی نه تنها خود درگیر حواشی نمی‌شد بلکه همگان را از درگیر شدن با حاشیه‌ها بر حذر می‌داشت.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی هیچگاه به وضع موجود راضی نبود و اعتقاد داشت قله در دسترس است اما هنوز به قله نرسیده‌ایم.

وی عنوان کرد: شهید رئیسی امام را تحول‌آفرین می‌دانستند و رهبر انقلاب را امام تحول خواه می‌دانستند و اعتقاد داشتند که جریان تحول را امام آغاز کرد، رهبری مطالبه و پیگیری کرد.

رئیس دفتر ریاست جمهوری گفت: شهید رئیسی اعتقاد داشت که تحول برای ما شعار نیست بلکه مأموریت است که باید عملیاتی و اجرایی شود.

اسماعیلی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی در انتصابات، مدیر تحولی بودن را مدنظر داشتند، ایشان اعتقاد داشتند اگر این شاخصه نباشد گذران امور و ادامه وضع موجود است، شهید رئیسی می‌گفتند ما مأمور به ادامه وضع موجود نیستیم بلکه مأمور به رسیدن به وضع مطلوب هستیم.

نظر شما