شناسهٔ خبر: 67181748 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پلی استیشن در اردوی ایتالیا ممنوع نیست، تایم دارد!

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، تاکید کرد که هیچ ممنوعیتی برای بازی با پلی استیشن در اردوی تیم برای یورو 2024 در نظر نگرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز جمعه در کنفرانس خبری پیش از بازی، از اسپالتی و دوناروما در مورد شایعه ممنوعیت پلی استیشن سوال شد، اما هر دو اصرار داشتند که چنین چیزی صحت ندارد. بلکه اسپالتی به بازیکنان توصیه کرده که در طول برگزاری مسابقات، تا ساعات اولیه صبح بیدار نمانند.

در حقیقت، اسپالتی توضیح داد که ایتالیا یک اتاق بازی کامل با چندین کنسول بازی در کمپ خود در آلمان دارد و خود او نیز چند بازی انجام داده است.

در حالی که استراحت در طول یک تورنمنت یک ماهه اهمیت دارد، اسپالتی بازیکنان خود را تشویق کرده است که در بین مسابقات و جلسات تمرینی تا حد امکان استراحت کنند.

سرمربی تیم ملی ایتالیا طبق گزارش "تی‌ام‌دبلیو" گفت: "گاهی اوقات از اینکه مجبورم در مورد چیزهایی که نگفته‌ام صحبت کنم، پشیمان می‌شوم. چیزی که برای من مهم است این است که همه ما شب بخوابیم. من به تیم اجازه نمی‌دهم که شب بیدار بمانند و سپس برای تمرین به زمین بیایند در حالی که استراحت کافی نداشته‌اند."

2043511

"ما یک اتاق بازی با دو پلی استیشن عالی درست کرده‌ایم، و من هم با آنها بازی کرده‌ام. اما باید در زمان‌های مناسب بازی کرد. فکر می‌کنید بازی کردن تا سه یا چهار صبح کار درستی است؟ روانشناسان و پزشکان نیز همین را می‌گویند."

"ما باید رفتار درستی داشته باشیم، همین. من نگفتم که آنها نمی‌توانند پلی استیشن بازی کنند، بلکه فقط گفتم که نمی‌توانند تا سه یا چهار صبح بیدار بمانند."

دوناروما نیز از سرمربی خود حمایت کرد و تاکید کرد که این موضوع "مطلقا هیچ تاثیری" نداشته است.

او ادامه داد: "مهم این است که تعادل را رعایت کنید. وقتی در اتاق خود هستید، می‌توانید بازی کنید، اما مهم است که تا دیروقت بیدار نمانید."

"بعد از شام، همه ما در اتاق بازی با هم هستیم، در آنجا کمی خوش می‌گذرانیم. ما یک گروه واقعا خوب ایجاد کرده‌ایم، سرمربی به ما راهنمایی و توصیه‌هایی کرده است، اما هیچ قانون جدی وجود ندارد."

نظر شما