شناسهٔ خبر: 67181369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

حجت الاسلام غلامی:

تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به تسویه‌حساب‌های سیاسی منجر نشود

حوزه / امام جمعه شهرستان بشاگرد، با اشاره به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و مناظرات، گفت: این برنامه‌ها نباید باعث تسویه‌حساب‌های سیاسی، موجب کوچه باز کردن برای بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام حسین غلامی امام جمعه شهرستان بشاگرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: لقمه‌ای که انسان می‌خورد مثل بذری است که در زمین افشانده می‌شود، اگر حلال باشد اثرش در قلب انسان ظاهر می‌شود و قلبی سرشار از صفا می‌شود و از اعضا و جوارحش جز خیر و نیکی نمی‌تراود.

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) فرمودند: هر که غذای حلال بخورَد، فرشته‌ای بالای سرش می‌ایستد و تا آن گاه که از خوردن فراغت یابد، برای او طلب آمرزش می‌کند

وی یادآور شد: لقمه حلال باعث سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

حجت الاسلام غلامی گفت: در روایتی دیگر از پیامبر گرامی اسلام آمده است که، هرکه از دسترنج حلال خود بخورد، درهای بهشت به رویش گشوده شود و او از هر در که خواهد وارد شود.

امام جمعه شهرستان بشاگرد، با اشاره به تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و مناظرات، ابراز کرد: این برنامه‌ها نباید باعث تسویه‌حساب‌های سیاسی، موجب کوچه باز کردن برای بدخواهان جمهوری اسلامی ایران شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به روز جهاد کشاورزی، ٢٧ خرداد خاطرنشان کرد: تسریع در خصوص سند دار کردن اراضی کشاورزان از مطالبات مردم است، در حال حاضر اگر یک کشاورز بخواهد از یک بانک وام بگیرد، وثیقه ندارد و ممکن است چند هکتار زمین کشاورزی داشته باشد.

انتهای پیام. /

نظر شما