شناسهٔ خبر: 67179656 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

چگونه شمش طلا بخریم؟ معرفی روش‌های خرید شمش طلا

صاحب‌خبر -

رپورتاژ آگهی

احتمالا همگی ما فقط در فیلم‌ها، با شمش طلا مواجه شدیم، حتما تصور می‌کنید خریدن شمش طلا سرمایه زیادی می‌طلبد. اما ما می‌خواهیم در این مطلب آسان‌ترین روش‌های خرید شمش طلا را به شما معرفی نماییم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

خرید شمش طلا، یک سرمایه گذاری دو سر برد!

محال است صحبت از یک سرمایه گذاری دو سر برد شود و نامی از شمش‌های طلا به میان نیاید. شمش‌های طلا جز بهترین و محبوب‌ترین گزینه‌ها برای سرمایه گذاری هستند، چون:

۱_ معتبرند.

شمش‌های طلا معمولا شناسنامه دار هستند و اعتبار زیادی دارند. به همین دلیل احتمال تقلبی بودن آن‌ها بسیار کم است.

۲_ وزن‌های متنوعی دارند.

حتی اگر کمترین سرمایه را داشته باشید نیز باز هم می‌توانید شمش طلا بخرید! چون این ‌شمش‌ها در وزن‌های نیم گرم تا یک کیلوگرم تولید می‌شوند و تنوع وزنی بسیار بالایی دارند.

۳_ حباب کمتری نسبت به سکه دارند

خرید شمش طلا یک مزیت مهم دیگر نیز دارد و آن هم این است که شمش‌ها حباب کمتری نسبت به سکه دارند. یعنی قیمت آن‌ها ثبات بیشتری داشته و نوسان زیادی ندارد.

۴_ اجرت ناچیزی دارند.

حتما می‌دانید که طلاهای زینتی اجرت بالایی دارند و همین باعث می‌شود هنگام فروش مبلغی به عنوان اجرت توسط فروشنده کسر گردد. اما شمش‌های طلا اجرت بسیار کمی دارند و شاید این جز مهمترین دلایلی باشد که آن‌ها را به گزینه‌ای امن و پرسود برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

۵ روش ایمن و آسان برای خرید شمش طلا

و اما چگونه شمش طلا بخریم؟ و از کجا؟ احتمالا این سوال شما نیز می‌باشد. پس بیایید تا شما را با بهترین روش‌های خرید شمش‌های طلا آشنا کنیم:

۱_ خرید از بانک‌ها

برخی بانک‌های خاص مجوز فروش شمش طلا را دریافت کرده‌اند. شما می‌توانید برای خرید شمش به این بانک‌ها مراجعه نمایید.

۲_ خرید از صرافی

صرافی‌ها معمولا همیشه شمش طلای آماده برای فروش دارند. اما اگر انتخاب شما صرافی‌ها هستند، حتما به دو نکته توجه فرمایید. اول اینکه یک صرافی معتبر را انتخاب نمایید، دومین نکته نیز این است که هنگام خرید حتما قیمت‌های چندین صرافی را با یکدیگر مقایسه کنید.

۳_ خرید از فروشگاه‌های طلا

سومین گزینه نیز طلافروشی‌های سطح شهر هستند. خرید شمش طلا از طلافروشی بسیار آسان‌تر صورت می‌گیرد، چون همیشه در دسترس هستند و نیازی نیست که مراحل پیچیده‌ای را طی کنید.

۴_ خرید از بورس

همانطور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در بورس وجود دارد که یکی از آن‌ها شمش طلاست. پس خرید شمش های طلا از طریق بورس نیز امکان‌پذیر می‌باشد.

۵_ خرید آنلاین از وبسایت‌ها

و اما آخرین گزینه، که قطعا بهترین گزینه نیز می‌باشد، خرید آنلاین از وبسایت‌هاست. اما کدام وبسایت؟ طلاسی! طلاسی یکی از بهترین، ایمن‌ترین و معتبر‌ترین سایت‌های فروش شمش طلاست که با خرید از آن می‌توانید یک سرمایه گذاری پرسود و مطمئن را رقم بزنید. برای خرید شمش طلا از طلاسی کلیک فرمایید.‌

چرا شمش طلای طلاسی؟ مزایای خرید شمش طلا از طلاسی

چرا خرید از طلاسی؟ سوال خوبیست. با خرید از این مجموعه از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • امنیت بالای سرمایه گذاری

مهمترین معیار برای یک سرمایه گذاری عالی، امنیت بالا و ایمن بودن آن است. با توجه به اعتبار بالای طلاسی، شما می‌توانید با خیال راحت و با بالاترین درصد امنیت اقدام به سرمایه گذاری کنید. چون سرمایه شما در خزانه‌های طلاسی در امنیت کامل خواهد بود.

  • خرید با کمترین اجرت

با خرید شمش طلا از طلاسی، اجرت بسیار کمی پرداخت خواهید کرد. اینگونه هنگام فروش شمش، قطعا سود بسیار بالاتری را کسب خواهید کرد.

  • خرید طلا با هر مبلغی، هر مبلغی!

خرید شمش طلا از طلاسی این امکان را برایتان فراهم می‌کند که با هر میزان سرمایه‌ای طلا خریداری کنید. حتی این سرمایه می‌تواند ۱۰۰ هزار تومان باشد!

  • تحویل فیزیکی طلا

با خرید از طلاسی، شمش طلای شما در بسته بندی‌های لوکس آماده سازی شده و به صورت فیزیکی آن را تحویل خواهید گرفت.

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی از مهم‌ترین موارد قابل توجه در پلفترم‌های مالی و سرمایه‌گذاری، پشتیبانی حرفه‌ای و سطح بالا است. طلاسی دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته بوده و کارشناسان آن همواره به صورت آنی از طریق چت آنلاین سایت و تماس تلفنی آماده پاسخگویی به شما هستند‌.

  • عدم نیاز به حضور فیزیکی

یکی از مهم‌ترین مزایای طلاسی عدم نیاز به حضور فیزیکی برای خرید طلا می‌باشد. تمامی فرآیند خرید و فروش طلا در این مجموعه به صورت آنلاین صورت گرفته و اینگونه در تایم و هزینه هایتان نیز صرفه جویی می‌شود. تنها برای دریافت فیزیکی دارایی خود در قالب شمش طلا به شعبه حضوری طلاسی مراجعه خواهید کرد.

برای اطلاعات بیشتر از مزیای خرید شمش طلا از طلاسی میتوانید به وب سایت شبکه اطلاع رسانی طلا،سکه و ارز مراجعه کنید.

آیا پلتفرم خرید و فروش آنلاین طلا طلاسی معتبر است؟

قطعا معتبر بودن هر پلتفرمی برای کاربران بیشترین اهمیت را داشته و به همین دلیل است که همواره به دنبال مراکز معتبر برای خرید و فروش طلا هستند. اما طلاسی چطور؟ اعتبار طلاسی را چگونه بسنجیم؟

طلاسی دارای مجوز خرده فروشی طلای آب شده از اتحادیه طلا و جواهر و مجوز سامانه آنلاین معاملات طلای آب شده از سوی اتحادیه صنف کسب‌و‌کار های اینترنتی است، علاوه بر این طلاسی دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده که از سوی وزارت صنعت و معدن و تجارت به کسب و کارهای اینترنتی اهدا می‌شود‌، پس می‌توان گفت که تاییدیه‌ها و مجوزات لازم را دریافت نموده و با خیال راحت می‌توانید این پلتفرم را برای سرمایه گذاری‌های خود انتخاب نمایید.

امکان پس‌انداز طلا در طلاسی و تبدیل آن به شمش طلا

در طلاسی با هر میزان سرمایه‌ای از ۱۰۰ هزار تومان می‌توانید طلا خریداری کنید و پس انداز طلا داشته باشید، در واقع شما با پس انداز اندک اندک طلا در طلاسی و رسیدن دارایی طلای خودتون به حد نصاب خاصی قادر خواهید بود تا دارایی خودتان را به شمش طلا تبدیل کنید و آن را به صورت فیزیکی از شعبه حضوری طلاسی دریافت کنید.

بهترین شمش طلا برای سرمایه گذاری کدام است؟

بهترین شمش طلا برای سرمایه‌‌گذاری، شمش‌های معتبر و شناسنامه‌دار هستند، به‌گونه‌ای که در همه مراکز خرید و فروش طلا معتبر و قابل معامله باشند. توجه داشته باشید با افزایش وزن شمش طلا، اجرت ساخت آن کمتر خواهد شد، به همین دلیل خرید شمش‌های سنگین‌تر برای سرمایه‌گذاری به‌صرفه‌تر است.

سخن آخر

و اکنون به پایان این بخش رسیدیم. سرمایه گذاری و خرید شمش طلا قطعا در بلندمدت با سود زیادی همراه خواهد بود. اما این اتفاق تنها زمانی می‌افتد که برای خرید آن یک مرکز معتبر و خوشنام را انتخاب کرده باشید، پس در جریان و مسیر سرمایه گذاری با طلاسی همراه شوید. در کنار خرید شمش طلا، خرید طلای آب شده نیز گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری در طلا محسوب می شود. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید میتوانید مقاله روش های خرید طلای آب شده را در وب سایت تجارت نیوز مطالعه کنید.

سوالات متداول

  • آیا برای خرید شمش از بورس نیاز به گواهی سپرده داریم؟

بله، تعداد گواهی‌های سپرده نیز بستگی به وزن شمش طلای مورد نظرتان خواهد داشت.

  • چگونه از اصالت شمش طلا هنگام خرید اطمینان حاصل کنیم؟

با دریافت فاکتور، بررسی مشخصات درج شده روی شمش، بررسی عیار و … می‌توانید از اصالت شمس طلا مطمئن شوید که البته با خرید از مجموعه معتبری همانند طلاسی، به طور کلی با چنین چالشی روبرو نخواهید بود.

  • بهترین روش خرید شمش طلا کدام است؟

خرید شمش طلا از طلاسی را توصیه میکنیم، چون خریدی ایمن، بدون اجرت و پرسود خواهد بود.

نظر شما