شناسهٔ خبر: 67178727 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

حمایت آیت الله طاهری از سعید جلیلی

صاحب‌خبر -

شفقنا- آیت‌الله طاهری نمایندهٔ استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، حمایت خود از سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

به گزارش شفقنا از مهر، متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثهٔ غم‌انگیز فقدان شهید جمهور آیت‌الله دکتر رئیسی، ضمن اینکه مصیبت بزرگی برای مردم انقلابی کشورمان بود، این سوال مهم را در اذهان ملت عزیزمان به وجود آورد که در انتخابات زودهنگام چهاردهمین دورهٔ ریاست جمهوری، چه کسی می‌تواند راه سیدالشهدای خدمت را ادامه دهد.

بحمدالله مشاهده می‌شود که بسیاری از نیروهای انقلابیِ کف میدان، وارد عمل شده‌اند و برای معرفی نامزد اصلح تلاش می‌کنند.

اینجانب نیز تاخیر در این موضوع را جایز نمی‌بینم و ضمن احترام به همهٔ نامزدهای محترم متعلق به جریان انقلاب، حمایت قاطعانهٔ خود را از برادر مومن و انقلابی، جناب آقای دکتر سعید جلیلی اعلام می‌کنم.

سوابق درخشان در پست‌های کلیدی و حساس، اعتماد کم‌نظیر رهبر معظم انقلاب به ایشان، برخورداری وی از برنامه‌های کارشناسی مبتنی بر نگاه امامین انقلاب اسلامی، شاگردی در مکتب آیت‌الله مهدوی کنی (ره) و مهر تایید علامهٔ بصیر آیت‌الله مصباح یزدی (ره) بر زیربنای فکری و اعتقادی ایشان، این امیدواری را نوید می‌دهد که دکتر سعید جلیلی توانایی تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی را دارد و با ریاست ایشان بر قوهٔ مجریه، راه شهید عزیز آیت‌الله رئیسی ادامه پیدا می‌کند، ان‌شاءالله.

سید محسن طاهری

مسئول مدرسهٔ علمیهٔ امام صادق علیه‌السلام گرگان و خادم مردم شریف استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری

نظر شما