شناسهٔ خبر: 67174865 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

رئیس حشد شعبی عراق:

مردم غزه باعث سربلندی ما شدند/ آنها الگویی از صبر و جانفشانی ارائه کردند

رئیس سازمان حشد شعبی عراق تاکید کرد مردم غزه، باعث سربلندی ما شدند، آنها الگویی از صبر و فداکاری و جانفشانی ارائه کردند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، فالح الفیاض رئیس سازمان حشد شعبی عراق از ایستادگی و مقاومت بی نظیر و صبر و جانفشانی مردم نوار غزه تقدیر و تجلیل کرد.

 

فالح الفیاض در سخنانی به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس حشد شعبی از صبر و مقاومت و جانفشانی مردم نوار غزه در طول بیش از 250 روز تجاوزات و جنایات بی وقفه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

 

رئیس سازمان حشد شعبی عراق تاکید کرد مردم غزه، باعث سربلندی ما شدند، آنها الگویی از صبر و فداکاری و جانفشانی ارائه کردند.

 

الفیاض همچنین به تمام گروهها و رزمندگان محور مقاومت که به دفاع از مردم غزه برخاسته اند و به یاری آنها می پردازند، درود فرستاد.

 

وی به مناسبت سالگرد تشکیل حشد شعبی و صدور فتوای جهاد کفائی از سوی مرجعیت عالی عراق گفت دستاوردهایی که رزمندگان حشد شعبی کسب کردند به خاطر چشمداشت به مسائل مالی نبوده، حشد شعبی مزدور نیست، 

 

الفیاض تاکید کرد حشد شعبی همچنان در راستای حمایت از کشور و مردم عراق و  منافع آنها عمل کرده و یکی از وظایف و ماموریتهای اصلی آن، حفظ امنیت ملی است.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما