شناسهٔ خبر: 67173929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

از سعید الهویی چه خبر؟

نفر دوم نیمکت تیم ملی که مصاحبه هایش پس از حدف ایران از جام ملت های آسیا همچنان ورد زبان هاست، هنوز مصاحبه تازه ای انجام نداده است.

صاحب‌خبر -

پس از ناکامی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا ، منهای امیر قلعه نویی که مدافع عملکرد تیمش بود، سعید الهویی نفر دوم نیمکت تیم ملی هم با حضور در صداوسیما از کارنامه فوتبال ما دفاع کرد.

تساوی ناباورانه تیم ملی مقابل ازبکستان (که این نتیجه در دیدار رفت هم تکرار شده بود) باعث شد تا انتقادها از نحوه بازی ملی پوشان و عملکرد کادرفنی شدت بگیرد و حتی کارشناسانی مانند جلال چراغپور هم در این باره دیدگاه های فنی خود را ارائه داده اند.

در این میان عجیب است که چرا تا الان سعید الهویی سکوت کرده است؟ نفر دوم نیمکت فنی تیم ملی می توانست با انجام مصاحبه و حضور در صداوسیما، در این باره داد سخن سر دهد و نکته های آموزشی خود را در خصوص فوتبال جهان بیان کند.

از سعید الهویی چه خبر؟

همان طور که می دانید تعاریف او درباره فوتبال حرفه ای، به ویژه آنجا که مدعی شد کارنامه مربیان را با نتایجی که می گیرند قضاوت نمی کنند، در نوع خودش خاص است و انصافا بد نبود که الهویی دوباره با حضور مقابل دوربین، تحلیل خود را از شرایط امروز فوتبال ملی ارائه بدهد.

نظر شما