شناسهٔ خبر: 67173071 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

اقدامات جهادی باید در جامعه تقویت شد

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انجام اقدامات جهادی از قبیل برگزاری اردوهای حهادی باید در جامعه تقویت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین جواد جعفری امروز (پنج‌شنبه ۲۴ خرداد ماه) در حاشیه بازدید از اردوی جهادی پزشکی و دندانپزشکی قرارگاه حضرت زینب (س) با اشاره به فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه، عنوان کرد: این ماه عزیز ماه شادی اهل بیت (ع) و برگزاری مناسک حج است که باید از لحظه به لحظه آن استفاده کرد.

وی با تقدیر از همت بالای گروه جهادی قرارگاه حضرت زینب (س) ابهر در خدمت‌رسانی به محرومان، ادامه داد: حضور مسئولان در چنین اردوهایی علاوه بر تقدیر از آنان قدردانی از زحمات کسانی است که با نیت الهی خدمت به خلق را انجام می‌دهند.

او با توضیح اینکه جوانانی که با این روحیه جهادی امروز به مردم خدمت می‌کنند، حاصل انقلاب هستند، تصریح کرد: این جوانان رویش انقلابی هستند که امام راحل آن را بنا نهاد.

جعفری تاکید کرد: اگر چه در بسیاری از نقاط دنیا اقدامات بشر دوستانه انجام می‌شود اما در هیچ جای جهان سابقه ندارد که مردم آن با نیت الهی و انگیزه خدایی برای مردم کار کنند که این امر برگرفته از دین و کارکرد دین در جامعه است که جوانان با نام اهل بیت (ع) به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه خیران باید در حد توان با کمک‌های مالی و غیر مادی خود از این قببل جوانان حمایت کنند تا سبب افزایش انگیره آنان شوند، ادامه داد: چنین اقداماتی با همت جوانان باید تداوم داشته باشد و روحیه جهادی در نسل آینده ما هر روز بیشتر شود تا دنیا ببینند یک حرکت دینی با قصد الهی چه نتایجی دارد.

در ادامه این مراسم نیز مسئول قرار گاه جهادی حضرت زینب (س) با توضیح اینکه اردوی پزشکی و دانپزشکی این قرارگاه در منطقه محروم ابهر در حال برگزاری است، اظهار کرد: این اردو از روز چهارشنبه آغاز و تا روز جمعه تداوم خواهد داشت.

علیرضا یوسفی با توضیح اینکه ابهر فاقد دستگاه‌های دندانپزشکی سیار است، اظهار کرد: امیدواریم با کمک خیران نیک‌اندیش ابهر بتوانیم این دستگاه‌ها را برای شهرستان خریداری کنیم.

وی با بیان اینکه اردوی جهادی و تخصصی پزشکی و دندان‌پزشکی برای اولین‌بار است که در ابهر برگزار می‌شود، گفت: خدماتی که قرار است در این اردوی جهادی به مردم ارائه شود کاملا رایگان است.

یوسفی با توضیح اینکه این اردوی جهادی با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله بنیاد علوی و کمیته امداد برگزار می‌شود، تصریح کرد: خدمت‌رسانی به مردم با تأسی از رئیس جمهور شهید و در امتداد راه ایشان از اهداف اصلی این اردو است.

او با اشاره به شهادت شهید قدیمی دلاورمردی از خطه ابهر در کنار رئیس جمهور، متذکر شد: این اردوی جهادی با حضور خانواده شهید قدیمی از شهدای خدمت به طور رسمی آغاز به کار کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما