شناسهٔ خبر: 67169650 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

بیانیه فعالان فرهنگی مناطق کردنشین:

توهین گروهک تروریستی دمکرات به آکام صالحی را محکوم میکنیم

فعالان فرهنگی مناطق کردنشین در بیانیه ای توهین گروهک تروریستی دمکرات به آکام صالحی را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

ما شماری از فعالان حوزه رسانه و فرهنگی کردستان توهین اخیر گروهک تجزیه طلب دمکرات به فعال دانشجویی جناب آقای آکام صالحی را محکوم میکنیم و وعده میدهیم برای ریشه کنی تروریسم و دنباله های داخلی آن جهد خود را چندبرابر کنیم.

کانال تلگرام نیشتمانی جوان وابسته به گروهک مزدور دمکرات اقدام به توهین سخیفی به یک فعال رسانه ای فرهیخته نموده است که جز قلم سلاحی ندارد و در سالهای اخیر تمام توان خود را صرف پیگیری مطالبات مردم کردستان نموده است.

گروهگ های تجزیه طلب زمانی که در کردستان حضور داشتند منتقدان را با سرب داغ ساکت میکردند و اکنون با فحاشی و تهمت پراکنی در پی از میدان خارج کردن دلسوزان مردم کردستان هستند. فعالیت های آکام صالحی و امثالهم برای آبادانی کردستان برخلاف خواست مزدورانی است که کسب خود را بر مبنای فریب جوانان بیکار و بیسواد بنیان نهاده اند.

ازین فرصت استفاده میکنیم و به مسئولان ارشد کشورمان یادآوری میکنیم تلاش گروهک دمکرات برای برگزاری کنگره به معنی اعلام وجود و دهن کجی به توافق امنیتی و مردم کردستان است. گستاخی این گروهگ غیر قابل قبول است و باید از عراق اخراج شده و کنگره خود را در سرزمین های اشغالی برگزار کنند زیرا شبانه روز در حال دفاع از جنایات اشغالگران فلسطین هستند.

 

نظر شما