شناسهٔ خبر: 67168469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی:

شهید رئیسی اسوه اخلاق‌مداری بود

حوزه / حاجی بابایی گفت: اخلاق‌مداری مهمترین ویژگی شهید رئیسی بود که از روزی که دادستان همدان بود تا روز شهادت، بداخلاقی از او دیده نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه‌ شورای اداری استان، اظهار داشت: اخلاق‌مداری مهمترین ویژگی شهید رئیسی بود که از روزی که دادستان همدان بود تا روز شهادت، بداخلاقی از او دیده نشد.

وی افزود: اعمال و رفتار مسئولین باید از جنس شهید جمهور و سردار شهید سلیمانی باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از استاندار و مدیران استانی به دلیل خدمات صادقانه به مردم استان، ابراز کرد: به گواه تاریخ خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به مردم، انسان را رشد می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری پرشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باعث استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، گفت: با افزایش ۴۰ هزار میلیارد تومانی بودجه فرهنگی باید چهره واقعی انقلاب اسلامی را نمایش دهیم و اقدامات و دستاوردهای چشمگیر نظام جمهوری اسلامی را تبیین کنیم.

حاجی بابایی تصریح کرد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت می‌تواند چهره کارآمد نظام را نمایش دهد و فعالیت کارخانجات و رشد صنعت در تقویت روحیه‌ مردم ایران اسلامی اثرگذار است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نقش آفرین هستند و همبستگی مثال‌زدنی دارند، اظهار کرد: در امیدآفرینی، خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به مردم استان، مرزبندی نداریم و همه قابل احترام هستند.

انتهای پیام. /

نظر شما